Levert Delta geen Android tv ontvanger meer bij nieuwe abonnementen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wewanl
  • Startdatum Startdatum
Je kan ook zeggen dat Delta juist bij de tijd is. Ik hoef niet zo nodig een kastje extra te hebben. De apps voor op tv en de Apple TV werken prima.
De nieuwe abonnementen van Delta worden ook standaard zonder kastje geleverd.
 
Vandaag spullen ontvangen om omgezet te worden naar Delta, geen nieuwe tv ontvangers ontvangen. In brief staat Korting van 5,00 euro op 2e interactieve ontvanger voor 12 maanden. Ik betaal nu bij Caiway voor 2 ontvangers niets enbij Delta straks wel? Voor oude spullen geld vragen, bizar .
 
Vandaag spullen ontvangen om omgezet te worden naar Delta, geen nieuwe tv ontvangers ontvangen. In brief staat Korting van 5,00 euro op 2e interactieve ontvanger voor 12 maanden. Ik betaal nu bij caiway voor 2 ontvangers niets enbij Delta straks wel? Voor oude spullen geld vragen, bizar .
Heb jij Het Ulimtited Emterntainment pakket (alle zenders) ?
Dan ontvang je de Androidbox.
 
Nee, heb niet dat pakket
Dan klopt het dat de geen Android ontvanger krijgt aangeboden.
Neemt niet weg dat dit beleid niet lang stand gaat houden nu je moet betalen voor een decoder.
Ik zou de Kamai of Aria in dat geval echt weigeren en een moderne decoder eisen. Je betaalt er voor.
 
Waarom denk je dat “dit beleid niet lang stand gaat houden”? Bij de meeste tv’s en/of klanten is de decoder niet meer nodig en werkt het prima met de app. M.i. is het niet meer vandeze tijd dat providers maar steeds moeten verbeteren/vernieuwen met “eigen” decoders en daarop aangepaste software.
Bovendien rekent Delta minder voor de nieuwe abonnementen zonder decoder.
 
Ik ben het daar deels eens mee. Maar wanneer je dus geld vraagt voor de huur van een decoder, dan mag je als klant geen 5 jaar oude Kamai of Aria verwachten.
 
Ach, je krijgt de mogelijkheid om af te spelen wanneer je dat op een andere manier niet kunt. Wanneer je dat niet wilt betalen voor datgene wat je ontvangt dan moet je zelf opzoek naar een alternatief voor het volle pond.
Kan mij ook voorstellen dat mensen na hun contract overstappen en het apparaat terugsturen zonder dat het ooit rendabel is geweest voor Delta.
Wat mij betreft gewoon helemaal stoppen met aanbieden en zorgen voor goede software.
 
Terug
Bovenaan