Levert Delta geen Android tv ontvanger meer bij nieuwe abonnementen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wewanl
  • Startdatum Startdatum
W

wewanl

Ik lees elders op het internet dat Delta bij recent afgesloten abonnementen niet meer de Android ontvanger levert maar de gedateerde Kamai. ( bron: Tweakers)
Is er een reden dat Delta de Android ontvanger niet meer levert?
Heeft het misschien te maken met het ontbreken van Netflix op de ontvanger of is er een andere reden?
Wie weet wat er aan de hand is?
 
Het is maar een suggestie, maar de Amigo 7XC zou ideaal zijn voor Delta.

Zowel te gebruiken op coax als iptv dus geschikt landelijk en in Zeeland op de coaxkabel.

 
1) de decoders zijn op lees ik op Tweakers. Mijn conclusie de abonnemengenverkoop gaat harder dan normaal en er zijn ook veel Caiwayklanten die verplicht van coax moesten, dus ook meer decoders om uit te geven.
Mijn buren hebben eind april overigens netjes een Androiddecoder ontvangen… dus wie weet deels een broodje aap.

2) Delta heeft nergens in uitingen gezegd dat Netflix nooit er op zou komen. Ze snappen echt wel dat dit een gemis is. Ik verwacht op termijn gewoon Netflix op deze decoder.

3) Een andere decoder inzetten gaat gepaard met wellicht een duurdere aanschaf en ook weer een speciaal type voor Delta. Dan zou deze al snel verschijnen op de AmdroidTV decoder site van Google. De software zal minder een probleem worden, al zal iedere decoder toch weer andere Tweaka hebben.
 
Er is dus een Japanse provider die heeft wel Netflix op een Amino Amigo 7X, maar die doen mee aan dat Hailstorm programma

In dit stuk staat dat Amino al partner is en dit verzorgt. In mijn visie kwestie van nieuwe firmware met de juiste certificaten.
 
Heeft Delta te weinig Android ontvangers ingekocht of zijn er teveel problemen met deze Android box dat Delta ze niet meer levert aan nieuwe klanten?
 
Heeft Delta te weinig Android ontvangers ingekocht of zijn er teveel problemen met deze Android box dat Delta ze niet meer levert aan nieuwe klanten?
Men verbetert continu de Androiddecoder. Ik vermoed dat ze gewoon op zijn.
Bij de bestelling staat nu weer de Kamai.

Er zijn veel Caiwayklanten overgezet naar glasvezel en dan gaat het opeens snel.
 
Ik vind het als bedrijf onbehoorlijk als je nieuwe klanten opzadelt met ouwe meuk.
Volgens mij maakt geen enkele andere provider het zo bont.
Slechte reclame voor een provider die wil groeien.
 
Terug
Bovenaan