• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Lege zenderoverzicht bij UPC Digital?

Status
Niet open voor verdere reacties.
okee... maar ik heb nog steeds het probleem. :'(
Heeft iemand een idee? Moet ik hem op mijn pc aansluiten? Kan ik eigenlijk de configuratie uitlezen op de pc? Is dat apparaat DHCP server als ik er een pc op aansluit? ???
 
Volgens mij krijg je die programmagids alleen te zien als je ook retour signaal hebt, en dat zul jij niet hebben..
 
Gydo zei:
De orginele van Motorola.  ;D Ik kan wel films bestellen, niet mailen. Ik kan alle films bekijken en alle kanalen ontvangen. Iemand nog suggesties?

Als je wel films kunt bestellen heb je dus retoursignaal, daar kan het niet aan liggen. Kun je het interactieve menu en My Service wel gebruiken? Mail lukt niet zeg je, wat voor foutmelding krijg je??
 
ik kan niet mailen omdat ik die optie nooit heb ingesteld. En rara... ik kan wel films bestellen bij Arrivo maar ik heb het retour singaal geblokkeerd...

Het heeft altijd goed gewerkt en op de een op andere dag krijg ik nu als ik op tv-guide klik wel het scherm te zien, maar geen overzicht. Het scherm in compleet leeg. Wel staat er dat ik 6 tabbladen heb.

Het is altijd wel zo geweest dat ik wel een lijst van tv zenders zag, ik zal alleen nooit wat er op was, althans dat stond er niet achter. Ik kon wel de zenders selecteren en lekker tv kijken.

Ik kan wel het interctieve menu in. Raar he? Nog iedeen? :)

Gydo
 
Voor films bestellen heb je geen retour nodig, voor de gids ook niet. Alleen wanneer je signalen slecht zijn kunnen deze functies uitvallen. Kijkeens in het menu van de decoder hoe de verschillende signalen erbij staan -> uit/aan knop en vervolgens ok. Je zal dan zien dat je waarschijnlijk ergens een signaal mist (OOB).

Enige wat je kan doen is UPC bellen als je inderdaad een legale box hebt.

Suc6
 
Jongens... thanx 4 all

Ik het probleem opgelost... ;D

Ik heb een nacht de motorola box uitgezet. Daarna gaf hij in het beeldscherm "DL" aan. Na wat gezoek op internet bleek dat hij van de provider software aan het downloaden zou zijn. Na ongeveer een half uur was hij klaar en deed hij het. Er was ruim verschil te merken. Software werkte sneller en hij gaf nu ook aan wat de programmering was. Ik heb nu alleen het probleem dat de klok niet goed staat. Op een of andere manier syncroniseerd hij dat niet met het netwerk van UPC. Ik denk dat het komt omdat ik het retour singaal geblokkeerd heb. Heeft iemand een idee hoe ik handmatig de klok in de motorola box te veranderen?

In iedergeval thanx voor al jullie reactie's!

Gydo
 
Gydo zei:
Jongens... thanx 4 all

Ik het probleem opgelost...  ;D

Ik heb een nacht de motorola box uitgezet. Daarna gaf hij in het beeldscherm "DL" aan. Na wat gezoek op internet bleek dat hij van de provider software aan het downloaden zou zijn. Na ongeveer een half uur was hij klaar en deed hij het. Er was ruim verschil te merken. Software werkte sneller en hij gaf nu ook aan wat de programmering was. Ik heb nu alleen het probleem dat de klok niet goed staat. Op een of andere manier syncroniseerd hij dat niet met het netwerk van UPC. Ik denk dat het komt omdat ik het retour singaal geblokkeerd heb. Heeft iemand een idee hoe ik handmatig de klok in de motorola box te veranderen?

In iedergeval thanx voor al jullie reactie's!

Gydo

Handmatig zal je dit niet kunnen instellen.
Het enigste wat je kan doen is UPC bellen en kijken of ze iets kunnen sturen.
Lukt het niet, dan zal je motorola box omgeruild moeten worden voor een nieuwe :)
 
Gydo zei:
Ik kan wel films bestellen, niet mailen. Ik kan alle films bekijken en alle kanalen ontvangen.

Hallo Gydo,

Ik begrijp iets niet. Je hebt een motorola box waarvan je het retoursignal blokeert. Gezien het feit dat je films besteld en alles werkt, filter je waarschijnlijk alleen 71 tot 129 MHz eruit. Het signaal in deze band zorgt er juist voor dat je box online komt. Dus als je dit signaal blokeert, hoe komt het dat je box online is?

Of gebruik je een ander "hit" techniek, zoals misschien een hamer ;).
 
sinds gisteren werkt de Guide ook niet meer bij bij, moet ik handmaeig de zenders opzoeken, kost veel tijd. Nog anderen met dit probleem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan