KPN heeft ESPN UHD maar wel voor 2,50 extra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij KPN hoeft men dan weer geen ESPN Compleet abonnement te kopen alleen het 4K abonnement voor ESPN IHD
En zie je dus de westrijde van de eigen cluppie niet. ESPN UHD is sinds vorig jaar geen separaat kanaal meer, maar gelijk aan ESPN1.
 
Benieuwd wat KPN naast de ESPN "UHD" met de overige ESPN zenders gaat doen, komen deze ook in betere upgeschaalde en van een HLG sausje beschikbaar? En dan in hun huidige UHD pakket, zo ja met welke prijs?
Bij o.a. Ziggo kun je vanaf juli alle 4 ESPN in betere beeld kwaliteit genaamd Premium kijken, maar betaal je 9,95 per maand ervoor.
Dat het uberhaupt 4 verbeterde kanalen zou gaan geven is ook verrassend, er werd tot op heden altijd gesproken over een 2e UHD kanaal bij ESPN.
 
Benieuwd wat KPN naast de ESPN "UHD" met de overige ESPN zenders gaat doen, komen deze ook in betere upgeschaalde en van een HLG sausje beschikbaar? En dan in hun huidige UHD pakket, zo ja met welke prijs?
Bij o.a. Ziggo kun je vanaf juli alle 4 ESPN in betere beeld kwaliteit genaamd Premium kijken, maar betaal je 9,95 per maand ervoor.
Dat het uberhaupt 4 verbeterde kanalen zou gaan geven is ook verrassend, er werd tot op heden altijd gesproken over een 2e UHD kanaal bij ESPN.
ESPN komt zelf met een nieuw pakket ESPN Premium met alle kanalen in UHD. Dat is geen Ziggosausje of iets dergelijks.
KPN en Delta zullen moeten kijken hoe ze deze gaan aanbieden. Delta had ESPN Compleet tot nu toe in het Unlimited Extra pakket en dat wordt straks ESPN Premium.

Delta kan kiezen om premium in dat pakket in UHD aan te bieden en dat pakket iets verhogen (buiten vaste afspraken).en de HD kanalen in een separaat pakket a 2,50 of opnieuw basis verhogen. Delta is er niet zo van om UHD in een extra Premiumpakket te stoppen a 9 euro. Dan hou je de vooruitgang tegen, en daar gaat ook geen hond op blaffen.
En basis opnieuw verhogen, eerder stopten ze ook BBC in een apart pakket a 2,50. Dat lijkt een voorbode voor de ESPN HD kanalen.
 
Hoe weet jij dat Delta er niet van is om UHD in een extra pakket aan te gaan bieden? Heb je ze gesproken gisteren? Het is weer een hoog speculatie gehalte. Waarom? Delta biedt op dit moment bijvoorbeeld maar 1 UHD-kanaal aan. En niemand en alleen de beleidsbepalers aldaar weet wat Delta gaat doen. En of het iuberhaupt die vier kanalen wel in UHD gaat aanbieden. Gisteren hoorde ik van veel providers alleen maar virtueel schouder ophalen.
 
Hoe weet jij dat Delta er niet van is om UHD in een extra pakket aan te gaan bieden? Heb je ze gesproken gisteren? Het is weer een hoog speculatie gehalte. Waarom? Delta biedt op dit moment bijvoorbeeld maar 1 UHD-kanaal aan. En niemand en alleen de beleidsbepalers aldaar weet wat Delta gaat doen. En of het iuberhaupt die vier kanalen wel in UHD gaat aanbieden. Gisteren hoorde ik van veel providers alleen maar virtueel schouder ophalen.
Wanneer Delta dat UHD kanaal separaat had aan willen bieden, dan had Delta ESPN Compleet (straks premium) al lang en breed uit Unlmited Extra getrokken. Dat is niet het verdienmodel van Delta en al helmaal nooit de insteek in het verleden bij Caiway. Ik verwacht eerder een verhoging van Unlimited Extra dan een separaat duur pakket waar geen hond op gaat blaffen.

Delta heeft ESPN Compleet sowieso ook als separaat pakket. Er is geen directe noodzaak de HD kanalen in Basis aan te bieden, buiten dat ik wel een ESPN Basispakket voor 2,50 oid voor me zie. BBC was al de voorloper, wellicht met voorbedachte rade.
Dus ik zie bij Delta ESPN Basis voor 2,50 of ietsje meer, ESPN Premium voor 9,95 extra en Premium blijft onderdeel van Unlimited Extra, die zal ook in prijs omhoog gaan.

En ja dat is koffiedik kijken, maar deze week weten we meer. De marketingafdelingen zullen op volle toeren draaien bij KPN en Delta om dit nog positief te spinnen. Ziggo was de eerste in de bus, complimenten ook voor de timing.
 
Laatst bewerkt:
Dus een hoop ik den- gehalte. Providers krijgen in het nieuwe seizoen te maken met een contractuele prijsaanpassing. En moeten hierop acteren om dit te vertalen naar hun klanten. Iedere provider doet dit op de eigen manier.

Gaat Delta alles UHD daadwerkelijk in Unlimited gaan aanbieden dan zal dat abonnement 5 tot 10 euro in prijs omhoog moeten gaan als Delta de winstmarge op dit abonnement gelijk wil houden.
 
Dus een hoop ik den- gehalte. Providers krijgen in het nieuwe seizoen te maken met een contractuele prijsaanpassing. En moeten hierop acteren om dit te vertalen naar hun klanten. Iedere provider doet dit op de eigen manier.

Gaat Delta alles UHD daadwerkelijk in Unlimited gaan aanbieden dan zal dat abonnement 5 tot 10 euro in prijs omhoog moeten gaan als Delta de winstmarge op dit abonnement gelijk wil houden.
Dit klopt niet. ESPN Compleet zit al in Unlimited. Compleet wordt straks Premium.
 
Ik snap niet waarom ze niet meteen alles omhoog gooien naar 2160p... Dat is letterlijk een knopje omzetten zeker nu de distributie bij providers in feite geregeld is straks. Kun je het echt UHD/4K noemen.

De camera's en faciliteiten in de stadions en de feeds zijn al langer 2160p (4K) want ze leveren wel 4K aan andere landen. Misschien dat het ESPN studio programma nog 1080p is maar who cares.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan