• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internet valt periodiek heel even weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

PK-1300

Beste mensen,

Ik heb een probleem en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

We zijn laatst overgestapt op alles-in-één extra van Ziggo en het bevalt super maar ik heb wel 1 probleempje.

Het internet valt soms (meestal 's avonds) heel even weg. En met heel even weg bedoel ik dan ongeveer 5 seconden. Nu ik online games speel is dat tamelijk irritant. Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

Ik gebruik een vaste verbinding, de bekabeling is verder in orde en we maken gebruik van het modem: Cisco EPC3925. Hopelijk kan iemand mij helpen :)

Cheers,
PK-1300:cool:
 
Ik ervaar dit ook, geen idee waar het aan ligt.
 
Heb het denk ik weten op te lossen. Ik heb mijn wi-fi kanaal handmatig ingesteld. Geen idee hoe dit werkt gezien ik toch een vaste verbinding heb maar het werkt toch :D
 
Heb het ook met een Ubee modem. Lijkt te zijn ontstaan sinds ik een Wifi spot ben..
 
Hoi,

ik heb eenzelfde soort probleem en zoals in de laatste reactie was aangegeven: bij mij is het ook ontstaan sinds WifiSpots bij ons mogelijk zijn geworden.
Heb het kanaal al veranderd, maar het kanaal waar ik op zit (1) is verder niet in gebruik en gebruik dat kanaal al zo'n 1,5jaar zonder enige problemen.

Nu valt regelmatig de verbinding weg, waarna mijn andere router (ander kanaal) het overneemt... Helaas is het internet daarop niet zo snel als via mijn Ziggo router.

Heb ook al WifiSpots uitgeschakeld, maar helaas heeft dit geen oplossing geboden.

Weet iemand een oplossing?
 
Als aanvulling op voorgaande, heb ik gister de modem een harde reset gegeven (dit kun je doen door de harde reset knop achter op het modem voor 10 sec ingedrukt te houden).
Vooralsnog heb ik geen problemen meer ondervonden, maar wil het nog even aankijken voordat ik kan zeggen dat het probleem opgelost is.
 
Het internet blijf bij mij ook periodiek uitvallen.
Ik word er moedeloos van. Nu al enkele weken maar het lijkt steeds vaker te gebeuren.
 
Als je middels PB je postcode+huisnummer en klantnummer, samen met een kopie van je bericht naar mij stuurt, zal ik kijken of ik iets voor je kan betekenen. Tevens wil ik graag weten of dit zich zowel met netwerkkabel als met wifi gebeurd of met 1 van de 2.
 
en als je modem verdenkt even dat ding van de stroom halen. Ze rollen al de hele maand een nieuwe firmware voor je modem uit. Misschien dat dat helpt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan