caesar
Forum Gebruiker
- Berichten
- 702
Wel het volledige bedrag per maand afrekenen
Dat is niet het geval.
Ik krijg korting op mijn maandabonnement totdat het HDMI/HDCP probleem d.m.v. een
software update is opgelost. De korting loopt nu al bijna 7 maanden, dus in jouw geval
zou ik er even een telefoontje aan wagen.
Het vragen naar welk type TV men heeft gaat in ieder geval niet voor iedereen op,
mijn dochter heeft sinds 2 weken Horizon en is nooit niks gevraagd....het werkt overigens
(behoudens het gebruikelijke gesnurk), gelukkig wel.
@pkok
Horizon is er pas 7 maanden, maar om welke Philips gaat het?
En heb je een link naar die convertor?
Ik wil na 7 maanden wel eens van die Scart kabel af, die 16 Euro heb ik er wel voor over.
Kan wel wachten op UPC, maar heb weinig vertrouwen dat het ooit nog goed gaat komen..........