R
RobinLianne
Hallo,
Bij mij is vandaag ook de monteur langs geweest, bekabeling alles werkt naar behoren en daar ligt het dus allemaal niet aan. Hij heeft hem nogmaals gereset maar dan via de uit knop achter en de min aan de voorkant tegelijk mijn systeem werkt sneller als ooit tevoren maar nog steeds de 8182 melding! Nadat de monteur een telefoontje had gedaan naar UPC kreeg hij te horen dat UPC het vreemd vindt dat de monteur voor deze storing langs is gestuurd! Het is een bekend probleem waar ze mee bezig zijn maar wanneer het opgelost is weet niemand. Ik kreeg het advies om maar af te wachten en minimaal een klacht te maken! En dit ga ik vandaag dan ook maar zeker doen! Want heb het systeem nu twee weken en nog steeds werkt on demand niet zoals beloofd! Ik hou je op de hoogte!
Met vriendelijke groet,
Robin
Bij mij is vandaag ook de monteur langs geweest, bekabeling alles werkt naar behoren en daar ligt het dus allemaal niet aan. Hij heeft hem nogmaals gereset maar dan via de uit knop achter en de min aan de voorkant tegelijk mijn systeem werkt sneller als ooit tevoren maar nog steeds de 8182 melding! Nadat de monteur een telefoontje had gedaan naar UPC kreeg hij te horen dat UPC het vreemd vindt dat de monteur voor deze storing langs is gestuurd! Het is een bekend probleem waar ze mee bezig zijn maar wanneer het opgelost is weet niemand. Ik kreeg het advies om maar af te wachten en minimaal een klacht te maken! En dit ga ik vandaag dan ook maar zeker doen! Want heb het systeem nu twee weken en nog steeds werkt on demand niet zoals beloofd! Ik hou je op de hoogte!
Met vriendelijke groet,
Robin