• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Bybit Card

Contract verlenging & aanbiedingen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter zondervangh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
algemeen

theweser

je hebt helemaal gelijk behalve en geloof me daarin ik al bij home begonnen ben en niet voor een stuiver. In het begin werd alles dik betaald en geen acties.

Voor de rest er mocht van mijn een slotje op omdat ik er met Ziggo uitgekomen ben. Het heeft dan ook geen zin om door te zagen.

Ik heb met de hele riedel contact gehad en kreeg nul klantenservice chat en opzeggingen. Alleen toen ik per mail reageerde kwamen ze erop terug en vinden het bij nader inzien een handreiking waard. Intern vonden ze zelfs dat ik een punt had dat trouwe klanten die niet elke periode aan de snoepjeskast
rammelen af en toe is gebruik te laten maken van een actie.

Ze zijn zich bewust van het probleem en werken eraan dat was het doel

Vanaf het begin vind ik de kwaliteit van Ziggo goed genoeg voor mij en ja er is af en toe wat weinig bandbreedte dan beloofd maar who cares.

punt is je moet wel even doorbijten bij ze. Maar ze lossen het wel op
 
Werkt het eigenlijk als ik mijn abonnement opzeg en hem een met ingang van een aantal weken vooruit weer aanvraag op de naam van mijn partner? Uiteraard op het zelfde adres (?)

Ik begrijp overigens dat ik dan telefoonnummers en emailadressen kwijt ben maar dat is niet erg. Maar kan ik dan wel weer gebruik maken van kortingen etc?
 
Wat ik ervan begrepen heb moet je 6 maanden onderbroken zijn

Maar ik denk dat je beter een nette mail aan de klanten service kan sturen met wat je wil ik snap dat ze niet elke week de snoepjes trommel open gooien

ze kijken best hoelang je lid bent geweest en wat je vraagt redelijk is.

Mijn ervaring is beter een mail ertegen aan gooien dan bellen.

Ik ben achteraf goed behandeld
 
Als ik even naar me ouders kijk, die hebben al zolang ze in Mill wonen (sinds 1991 of zo) tv via Ziggo, voorheen @Home, Essent Kabelcom en Palet kabelcom en weet ik veel allemaal nog meer.

Ik geloof dat ze in het @Home tijdperk hebben gekozen voor een Alles in 1 pakket maar daarna nooit iets hebben laten veranderen omdat ze gewoon tevreden zijn. Misschien dat ik ze binnenkort ook maar eens moet helpen een gratis Humax af te nemen in ruil voor een jaar op contract. Want dat blijven ze sowieso toch wel.
 
Maar ik denk dat je beter een nette mail aan de klanten service kan sturen met wat je wil ik snap dat ze niet elke week de snoepjes trommel open gooien

ze kijken best hoelang je lid bent geweest en wat je vraagt redelijk is.

Ik ben achteraf goed behandeld

Dat is een goede tip :thumb up:
Nee heb je, Ja kun je krijgen.

Als ik het bovenstaand bericht lees van JoshuaBoxmeer, dat Palet kabelcom herinner ik mij nu ook weer.

ben ik nu al zo oud? maar ik voel me nog zo jong! :lol:

Ik had contact opgenomen via twitter met webcare, vorig jaar, en heb achteraf (na 2 maanden) toch maar ervoor gekozen om de hd-recorder voor € 119 te nemen, trouwe klantenvoordeel was dat toen.

Toch bedankt dat je het topic open liet staan :thumb up:
 
Is het wel verstandig nu een contract aan te gaan rekening houdend met het samengaan van Ziggo en UPC.
Ik verwacht dat er in de toekomst het beleid bij Ziggo er niet meer zo rooskleurig uit zal blijven zien.

N.B.Pas geleden had ik een medewerker aan de telefoon, die mij een aanbod van een PVR voor €49 deed omdat ik reeds vanaf Multikabel trouw lid ben, moest dan wel 1 jaar contract aangaan.
In de voorwaarde staat dat je de PVR (decoder met HDD) pas mag houden na 2 jaar, dus waarom zeggen ze 1 jaar, lijkt voor de klant misschien korter.

Verder blijf ik met de vraag zitten, als ziggo contractbreuk pleegt (doordat zij iets wijzigen) en ik dan opzeg, de PVR mag houden, zonder resterende vergoeding te betalen.
Op een eerder forum is dit besproken, meningen zijn hierover verdeeld, maar niet overtuigend. Wie kan mij overtuigen of goede raad geven.
Daarom ben ik tot op heden nog niet tot het aanbod overgegaan.

Gerard
 
Ik kreeg toen ik belde met hetzelfde ''probleem'' (eigenlijk is het geen probleem) gewoon iemand van Ziggo aan de lijn die mij begreep. Werd doorgeschakeld en toen mocht ik kiezen of ik mee wilde doen aan de Samsung Tablet actie of een half jaar de helft van de kosten. Enige voorwaarde was dat ik dan 1 jaar niet kon opzeggen.

Ja inderdaad je moet erachteraan. Moet je dat niet met alles in het leven? Maar ik werd heel vriendelijk behandeld. Zoals eigenlijk altijd bij Ziggo. En ik ben echt geen blindkijker die alleen de goede dingen van Ziggo zie maar tegenover mij zijn ze altijd klantvriendelijk geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan