Topicstarter
Topicstarter
zondervangh
algemeen
theweser
je hebt helemaal gelijk behalve en geloof me daarin ik al bij home begonnen ben en niet voor een stuiver. In het begin werd alles dik betaald en geen acties.
Voor de rest er mocht van mijn een slotje op omdat ik er met Ziggo uitgekomen ben. Het heeft dan ook geen zin om door te zagen.
Ik heb met de hele riedel contact gehad en kreeg nul klantenservice chat en opzeggingen. Alleen toen ik per mail reageerde kwamen ze erop terug en vinden het bij nader inzien een handreiking waard. Intern vonden ze zelfs dat ik een punt had dat trouwe klanten die niet elke periode aan de snoepjeskast
rammelen af en toe is gebruik te laten maken van een actie.
Ze zijn zich bewust van het probleem en werken eraan dat was het doel
Vanaf het begin vind ik de kwaliteit van Ziggo goed genoeg voor mij en ja er is af en toe wat weinig bandbreedte dan beloofd maar who cares.
punt is je moet wel even doorbijten bij ze. Maar ze lossen het wel op
theweser
je hebt helemaal gelijk behalve en geloof me daarin ik al bij home begonnen ben en niet voor een stuiver. In het begin werd alles dik betaald en geen acties.
Voor de rest er mocht van mijn een slotje op omdat ik er met Ziggo uitgekomen ben. Het heeft dan ook geen zin om door te zagen.
Ik heb met de hele riedel contact gehad en kreeg nul klantenservice chat en opzeggingen. Alleen toen ik per mail reageerde kwamen ze erop terug en vinden het bij nader inzien een handreiking waard. Intern vonden ze zelfs dat ik een punt had dat trouwe klanten die niet elke periode aan de snoepjeskast
rammelen af en toe is gebruik te laten maken van een actie.
Ze zijn zich bewust van het probleem en werken eraan dat was het doel
Vanaf het begin vind ik de kwaliteit van Ziggo goed genoeg voor mij en ja er is af en toe wat weinig bandbreedte dan beloofd maar who cares.
punt is je moet wel even doorbijten bij ze. Maar ze lossen het wel op