Ik zou, als het moden niet in de meterkast staat maar bij het overname punt, gaan zeuren om een nieuw moden. Dat je niet boven de 180 uitkomt zit waarschijnlijk gewoon in het com21 netwerk. Dat com21 moden is niet eurodocsis dus van een goede upload zal je voorlopig ook niet kunnen genieten.
Mocht je nou een nieuw modem willen, pak het dan goed aan. Bel de helpdesk, kies in het chello menu optie 4, geen verbinding (is nml. regio centrale) doe daar je verhaal maar vergeet niet (waar of niet waar) te vermelden dat je modem vaak uitvalt of zoals bij mij toen de snelheid enorm fluctueert (hoe schrijf je dat eigenlijk) anders kun je blijven bellen en blijven ze aan het lijntje houden.
Good Luck
Mocht je nou een nieuw modem willen, pak het dan goed aan. Bel de helpdesk, kies in het chello menu optie 4, geen verbinding (is nml. regio centrale) doe daar je verhaal maar vergeet niet (waar of niet waar) te vermelden dat je modem vaak uitvalt of zoals bij mij toen de snelheid enorm fluctueert (hoe schrijf je dat eigenlijk) anders kun je blijven bellen en blijven ze aan het lijntje houden.
Good Luck