De nieuwe site is gelanceerd! Ziggo Gebruikersforum is vanaf nu het Provider Forum. Bekijk de aankondiging.

Bijna een maand zonder telefonie

Dynabite

Forum Gebruiker
Berichten
1.488
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Zoiets is natuurlijk in principe binnen een dag op te lossen door @Webcare Ziggo (kwestie van het nummer aanmelden of handmatig wat gegevens invoeren/veranderen met eventueel een andere connectbox).

Waarom duurt het zo lang @Webcare Ziggo? Geef TS wat info waarom het zo lang duurt en wat het probleem is en zet er een beetje tempo achter.
 
Laatst bewerkt:

Rudii

Forum Gebruiker
Berichten
2
Hoi, sinds gisteren een nieuwe mediabox en modem laten installeren door een monteur. Resultaat; vaste telefoon doet het niet meer. Ik ben op dit moment telefonisch gewoon niet bereikbaar!. Ziggo geeft aan dat het probleem in de software van het modem zit en dat dit in Indonesie moet worden opgelost. Ze kunnen mij niet helpen en weten ook niet hoelang dit gaat duren. Ook komen ze niet met een oplossing. Bij het afsluiten van het nieuwe pakket ging het ook al mis. Dat had al een seintje moeten zijn :(. Waarom een modem met software problemen nog steeds wordt verkocht, weet mij niemand bij Ziggo een antwoord op te kunnen geven.
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Berichten
2.873
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
"...dat dit in Indonesië moet worden opgelost" .......
Nou wat dan nog? Dat lijkt me toch geen argument om het niet meteen op te lossen. Dat land verkeert toch niet meer in de prehistorie?

Is de locatie Indonesië misschien ook de oorzaak van het knullige halfjaarlijkse probleem met de wisseling zomertijd/wintertijd?
 
Laatst bewerkt:

Pietlut

Forum Gebruiker
Berichten
1.092
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
"...dat dit in Indonesië moet worden opgelost" .......
Nou wat dan nog? Dat lijkt me toch geen argument om het niet meteen op te lossen. Dat land verkeert toch niet meer in de prehistorie?
Lijkt mij ook er zijn echt mensen bij Ziggo die je heel goed willen helpen. Dus een oplossing zie ik wel als je de juiste een de lijn hebt.. het is geen onwil zeg maar.
Als het aan Indonesië aldaar zou liggen hoe komt dat dan? Maar dat is geen reden om het toch zo snel mogelijk op te lossen mee eens.
 
Bovenaan