Aansluiten modem op ouderwetse muuraansluiting

  • Onderwerp starter Onderwerp starter janos
  • Startdatum Startdatum
Heb kastje toch aangesloten. Op 1 en 2 bovenin oranje en wit. en onderin op blauw en rood.
Even afwachten tot vrijdag of het werkt.:6:6
 
Mooi! En had je die blauwe draad die los leek te hangen in de wandcontactdoos dan ook weer aangesloten?
 
Terug
Bovenaan