• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Niet alle zenders

  • Onderwerp starter marcoke1986
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

marcoke1986

We zijn al sinds vrijdag 3-7 in bezit van de horizonbox maar kunnen niet de extra zenders zoals syfy of hbo bekijken al 3 keer de fabriek instelling terug gezet maar geen verschil waar kan dit liggen? Ziggo gebeld die zeggen ik tot maandag 11 uur moet wachten omdat de order nog niet verwerk zou zijn.
 
Ziggo gebeld die zeggen ik tot maandag 11 uur moet wachten omdat de order nog niet verwerk zou zijn.

Dat zul je dan eerst moeten afwachten. Als de order nog niet verwerkt is, is het serienummer van je box nog niet (goed) gekoppeld aan je abonnment kan ik me voorstellen en zul je alleen de standaard zenders zien denk ik.
 
Kan jij er eventeul iets aan doen?

Dat zul je dan eerst moeten afwachten. Als de order nog niet verwerkt is, is het serienummer van je box nog niet (goed) gekoppeld aan je abonnment kan ik me voorstellen en zul je alleen de standaard zenders zien denk ik.
 
Cees is niet van Ziggo.

Dit is een gebruikersforum.
Iedereen hier is, net als jij, klant van Ziggo.
(Op een paar webcare medewerkers na die vroegah nog wel eens kwamen buurten).

Je kunt dus niets anders doen dan wachten tot de order verwerkt is.
 
Kan jij er eventeul iets aan doen?

Nee, ik ben niet van Ziggo :wink:
En Ziggo zelf zal het ook wel niet kunnen versnellen als het nog niet in het systeem zit. Hier op het forum heb ik meer mensen gelezen waar de box pas op de ingangsdatum die eerder afgesproken/bekend gemaakt is ging werken.

1 dagje wachten dus nog :giveup:
 
De oplever datum was vrijdag

Nee, ik ben niet van Ziggo :wink:
En Ziggo zelf zal het ook wel niet kunnen versnellen als het nog niet in het systeem zit. Hier op het forum heb ik meer mensen gelezen waar de box pas op de ingangsdatum die eerder afgesproken/bekend gemaakt is ging werken.

1 dagje wachten dus nog :giveup:
 
Ziggo gebeld die zeggen ik tot maandag 11 uur moet wachten omdat de order nog niet verwerk zou zijn.

11.00 uur s'ochtends of 11 uur s'avonds?:wink:

Toch maar even wachten dan, soms zit er een (werk-) dagje vertraging in blijkbaar.:frons:
 
Werk ondertussen nog steeds niet:cry:
 
We zijn al sinds vrijdag 3-7 in bezit van de horizonbox maar kunnen niet de extra zenders zoals syfy of hbo bekijken al 3 keer de fabriek instelling terug gezet maar geen verschil waar kan dit liggen? Ziggo gebeld die zeggen ik tot maandag 11 uur moet wachten omdat de order nog niet verwerk zou zijn.

Heb ik ook gehad, dat de zenders toevoegen/verwijderen niet goed was gegaan toen de horizon actief werd.

Bellen met 1200, dan een aantal keer keuze 1 (smartcard herstellen). Dan wordt gevraagd om een smartcard nummer in te geven. Als je geen nummer hebt of je geeft je nummer in, dan zal de computer melden dat als het nog niet werkt dat je aan de lijn moet blijven. Je wordt dan doorgeschakeld naar een techneut die handmatig de zenders kan activeren.

Geen wachttijd na de computer conversatie en de juiste persoon aan de lijn. Terwijl je aan de telefoon bent zie je meteen of de acties werken. De techneut blijft net zo lang aan de lijn tot het duidelijk is dat de zenders geactiveerd zijn.

Rustig afwachten zal niet helpen in dit geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan