Ziggo Windows app werkt langzaam.

Er is wel een nieuwe Intel HD graphics driver voor jouw computer, maar het kan ook zijn dat je deze al hebt en juist het probleem veroorzaakt.


Ga eens naar Start --> rechtsklik --> Apparaatbeheer --> Beeldschermadapters --> Intel HD graphics --> Stuurprogramma --> en kijk bij stuurprogramma versie welke je hebt. Mocht jouw versie ouder zijn, download en installeer de versie hierboven dan.

Mocht je de nieuwste versie al hebben (van die link boven) dan zou ik de vorige versie proberen.

Start --> rechtsklik --> Apparaatbeheer --> Beeldschermadapters --> Intel HD graphics --> Stuurprogramma --> Vorig stuurprogramma
 
@hdcolorado

Nog even getest.
Hier duurt het ook tot zo'n 30 seconden bij gebruik van replay met de ZiggoGo app. Bij live kijken duurt het zo'n 10 seconden max.

Volgens mij ging dit in de vorige versie ook veel sneller (of voor 1 of andere windows update).
Misschien kunnen anderen nog even testen en mededelen of het verschil bij hen ook zo groot is tussen live kijken en replay met de ZiggoGo app. Mijn ZiggoGo app versie is 2.2.3.180.41.0 met windows 1809 b17763.475 met alle updates.
 
Laatst bewerkt:
hier duurt ook erg lang voordat reso eens goed is, zeker 1a2min ish nu ook al weer na 4min blokjes tekijken beeld word maar niet goed dit op recording van Ziggo sport kanaal 14, doe ik andere is weer ok weer andere zender weer traag etc.
 
Er is sinds vandaag een nieuwe versie in de Store. Deze werkt wel snel, net getest met Formule 1 van afgelopen zondag.

Vooruit of achteruit werkt ook veel sneller.
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je de nieuwe versie van de app uit de store of gewoon de maandelijkse windows update?

De nieuwe app versie en windows update waren namelijk op dezelfde dag.
 
Terug
Bovenaan