Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
had ik niet gezien idd, maar het speelt nog steeds zulke dingen,als je dan een slechte bewindvoerder hebt kun je helemaal niets raar dat Ziggo er ooit of nog steeds vanuit ging dat je ex bewind wel even een mail kan sturen want dat is weinig moeite....je krijgt zelf al geen reactie meer van je ex bewind laat staan dat ze nog iets voor je doen gratis ( dit geval al meer dan een jaar uit bewind)
Hi @jeffo dankjewel dat je dit aankaart dat dit zelfs na 5 jaar nog relevant is. Helaas is Qinjero niet meer teruggekomen met een update en hebben wij ook geen idee wat hier de status van is.
Het is fijn dat je klaar bent met de periode onder bewindvoering, maar hier hoor je inderdaad geen problemen mee te houden. Lastig is dat wij zonder een update van een bewindvoerder aan onze afdeling Schuldbeheer geen aanpassingen doen qua status. Dit kan tegenwoordig al eenvoudig via: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/bewindvoering
We komen dit niet dagelijks tegen (gelukkig maar) en vragen we onze collega's van Schuldbeheer daarom hoe er in dit soort situaties gehandeld wordt. Zoals dat er gerechtelijk bewijs meegestuurd is, dan is er weinig reden om dit te negeren. Mocht er relevante informatie zijn, dan koppelen we dit terug.