Ziggo verhoogt prijzen en neemt jaarlijkse prijsverhoging op in voorwaarden

Hier €3,50 omhoog.
Valt me op dat ik weinig mensen hoor over overstappen vergeleken met jaren ervoor.
 
Ik heb Internet Complete en TV Complete Next en ga € 3,-- meer betalen.

Ziggo heeft de laatste tijd veel klanten een tijdelijk gratis extra pakket aangeboden. Dat maakt Ziggo (tijdelijk} aantrekkelijk en misschien daarom weinig opmerkingen over opstappen.
 
Hier €3,50 omhoog.
Valt me op dat ik weinig mensen hoor over overstappen vergeleken met jaren ervoor.
De meeste andere providers verhogen hun prijzen ook, en ik heb idd ook een jaar gratis ESPN compleet gekregen.
 
Ziggo heeft de laatste tijd veel klanten een tijdelijk gratis extra pakket aangeboden. Dat maakt Ziggo (tijdelijk} aantrekkelijk en misschien daarom weinig opmerkingen over opstappen.
Exact, hier ook. Ze kwamen zelfs aan de deur met een goede aanbieding, en ik kon ook een nieuw modem krijgen met pods als ik dat wilde. Wel een beetje blabla verhaal, want ik zou dan een nieuw giganet ready modem krijgen (de connectbox giga) terwijl ik al een Ubee heb die daar ook geschikt voor is.

En als je dan toch wilt overstappen alleen vanwege de prijs, dan krijg je (meestal) een aanbod van 6 tot 9 maanden 50% korting.
Ze laten je niet zomaar gaan.
 
Alleen ziggo sport totaal voor 6 maanden gehad, liever movies en series xl gehad.

Helaas geen goed alternatief kunnen vinden.
 
Mij boden ze eerst Film1 aan, maar heb heb bedankt voor die oude meuk. Na wat doorvragen werd het toen ESPN.
 
Volgens dit lijstje zou ik bij mijn abbo Internet en TV compleet 2,50 meer moeten betalen maar ik kreeg een mail met 3,50 verhoging. Waar kan ik op de Ziggo site hier meer over lezen?
 
Dit is alles wat je op de site van Ziggo kunt vinden.

Als je denkt dat er bij jou een fout is gemaakt met berekenen van de verhoging dan contact opnemen met Ziggo via:
- chatgesprek Tobi digitale assistent
- helpdesk Contactformulier
- helpdesk via Ziggo telefoonaansluiting tel.: 1200 (gratis) 8:00 tot 20:00 uur
- helpdesk op telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) 8:00 tot 20:00 uur
 
Volgens dit lijstje zou ik bij mijn abbo Internet en TV compleet 2,50 meer moeten betalen maar ik kreeg een mail met 3,50 verhoging. Waar kan ik op de Ziggo site hier meer over lezen?
Misschien heb je "de volop bellen" bundel erbij?
Deze wordt namelijk ook verhoogd van € 12.95 naar € 13.95.
 
Terug
Bovenaan