Ziggo lijdt verlies

het onbeschofte telefoon personeel die stront en stront eigenwijs zijn en gewoon de hoorn erop gooien als ze het niet meer weten of als ze in de hoek gelult worden.
Mijn hond gaat ook grommen als die in een hoek wordt gedreven. Ik begrijp je best wel, maar vaak werkt een wat meer menselijke manier van communiceren beter.
 
Dat ze verlies lijden hebben ze ook te danken aan het onbeschofte telefoon personeel die stront en stront eigenwijs zijn en gewoon de hoorn erop gooien als ze het niet meer weten of als ze in de hoek gelult worden.
Mijn ervaring is anders gelukkig. Wordt altijd goed en vriendelijk geholpen als er iets is. Maar misschien komt dat ook omdat ik zelf ook vriendelijk over probeer te komen. Als ik ze bel wil ik ze ook niet in een hoek praten want dat heeft geen zin als je geholpen wil worden.
 
Mijn ervaring ook, en het aloude gezegde, met de hoed in de hand kom je door het ganse land, is ook in 2023 nog actueel ;)
 
Terug
Bovenaan