Ziggo GO update, eind mei 2022.

Sinds de laatste update werkt Ziggo ontzettend traag reageert bijna niet op de afstandsbediening moet 10 keer drukken om er beweging in te krijgen weg ermee terug naar de oude software en heel snel
Hier idem dito. Op mijn Android TV werkt het enorm traag. Logt regelmatig vanzelf uit. Het is echt een achteruitgang ☹️
 
Interessant. Ik heb aantal 4K afleveringen nog opgenomen staan. Die kon ik tot kort geleden gewoon afspelen op een tabket, op de Ziggo GO TV app. En als dat deed, dan kon ik daarna gewoon buiten Ziggo toch Ziigo GO Tv gebruiken, zonder een verbod.

Dat was kennelijk een bug.

Nu kan ik alleen de 4K afspelen op de Next.
 
Oude app ziggo go werkte beter, inladen is traag. Gebruikt utp aansluiting u verbinding is traag. Maar even de wifi ingeschakeld, of dit goed blijft werken.
 
Op mijn telefoon krijg ik geen fullscreen meer. Dwz, heel even en dan weer terug naar een kleine afbeelding boven aan net scherm.

Pas als ik auto rotate aan zet, dan wel ook als ik autorotate weer uitzet.
 
Ik begrijp nu wat je bedoelt.
Het lijkt erop dat de app de standaard instelling van het besturingssysteem niet meer goed kan aanpassen. Als het standaard op vertkaal staat kan hij hem niet meer goed op horizontaal instellen.
Alleen als de standaard instelling van het telefoon OS op auto rotate staat werkt het.
 
Ik ben uitermate ongelukkig met alweer een mislukte variant van Ziggogo op de gewone computer. Een tijd terug hadden we een windowsapp. Dat was geen snelheidsmonster, maar als het eenmaal draaide, verbruikte dat maar een paar procent CPU. Je had dus niet elke keer een stofzuiger door het huis rondzuigen, wat wel het geval is sinds je webbased moet kijken. Mijn CPU-gebruik is naar 25% gesprongen. Maar toen kon je nog gewoon met je toetsenbord navigeren, dat weer wel. En nu is Ziggogo verworden tot een mobiel ingesteld platform, dat hopeloos werkt op de normale PC. Ik moet nu omhoog bewegen om naar beneden te gaan. Het is onwerkbaar.
 
Misschien heb ik een snellere laptop, maar toen ik net teste gebruikte ziggogo maar maximaal 4,4 % van de processorcapaciteit.
Misschien is er iets anders dat het hoge verbruik veroozaakt. Bv antivirus of iets dergelijks.
 
wat info over de ziggo go problemen


Er kwam ook nog een vraag over de perikelen met Ziggo Go. medewerker: In de testgroepen zagen we al dat er negatief sentiment heerste omdat er veel issues waren. De NPS(klanttevredenheidsscore) was hoger dan ervoor. Daarnaast was 1 van de redenen om de app uit te rollen dat 1080p ondersteund kon worden. Om die redenen is besloten wel te lanceren. Daar valt natuurlijk wat van te zeggen, maar soms gaat dat zo. 1080p werkt geloof ik nog niet, het gros van de issues wordt wel deze week/begin volgende week opgelost.
 
Terug
Bovenaan