Vervangen Mediabox

Even een kort positief verhaal. Afgelopen week begon onze media box xl (7400) raar te doen. Geplande opnames werden niet gedaan, regelmatig geen reactie meer van de media box en andere problemen. Zaterdagavond weer en toen via de app contact gezocht met Ziggo. Het was al na 21 uur dus ik dacht ik hoor morgen wel wat. Maar er werd snel gereageerd en de media box kon/moest vervangen worden. Kon kiezen voor een nieuwe (maar dan verviel mijn voordeel van 10 euro per maand tot 31-1-2023) of een oud type zonder kosten. Gekozen voor de oude gezien de kosten. Men ging dit gelijk in orde maken. Gisteren (maandag) is deze al bezorgd. Het was een 7401. Meteen aangesloten en tot nu toe geen problemen (maar het is pas een dag).
Kortom een positieve ervaring met de service van Ziggo.
Nog even een aanvulling op mijn originele topic. Inmiddels bleek ook de nieuwe Mediabox XL dezelfde kuren te vertonen dus dat bleek niet de oplossing. Ziggo heeft daarna heel snel nieuwe kabels en een nieuwe splitter gestuurd. Omdat ik deze al vervangen had (zaten bij de nieuwe Mediabox XL) hebben ze een andere oplossing aangeboden, namelijk toch een Mediabox Next zonder dat de korting zou vervallen. Inmiddels deze aangesloten en dat is echt een verademing. De Mediabox Next reageert heel snel en tot nu toe geen van geen problemen. Nu alleen nog de 2 oude Mediaboxen nog naar het milieupark brengen want Ziggo hoeft deze niet meer terug.
 
ikzelf heb onlangs een vervangende mediabox next toegestuurd gekregen (de andere is stuk)die moet nog binnen komen maar in de mail staat duidelijk dat de huidige mediabox niet terug hoeft
 
Terug
Bovenaan