Verhuizing ging uitstekend

Toch niet goed 8)
Het oude adres blijft staan bij de Contact Gegevens.
Factuuradres en installatie-adres is wel juist maar post van Ziggo komt dus op het oude adres.
Ziggo is er mee bezig maar het is onduidelijk waarom het niet goed staat.
Gelukkig stuurt Ziggo ons voor zover als ik weet geen post. Alles gaat via de mail. De laatste fysieke post van Ziggo kan ik me niet meer herinneren (en ik woon al bijna 33 jaar op dit adres).
 
Kreeg toch post vanwege de wijzigingen in de Algemene Voorwaarden.
Dat was van twee weken na de verhuizing en kwam op het oude adres.
Daarom keek ik eens even in het account en zag dat het oude adres er dus nog instond.
Mailadres van de contactpersoon was ook opeens veranderd en niemand weet wie dat gedaan heeft.
Maar onderzoek loopt nog.
Gisteravond het mail adres weer in orde gemaakt maar nu staat het weer veranderd in?
 
Adres blijft fout.
Op het officiële Ziggo forum zijn er meer waar dit fout gaat.
Oplossing zou zijn account verwijderen en opnieuw aanmaken.
Elke wijziging bij Ziggo heeft een serie foute facturen tot gevolg dus weinig zin in.
Ik regel het voor een ander dus mijn account zal wel gereset worden…..
En daarbij, 12 jaar geleden borg betaald voor een modem en dat zal dan ook wel uit het systeem verdwijnen.
Ik laat het maar zo.
 
die borg krijg je altijd terug en is altijd terug te zien in systemen tenminste zo lees ik dat op het forum in gevallen waarin de borg (vaak uit upc tijd) terug moet worden betaald
 
Blijkbaar toch best moeilijk. Na mijn verhuizing naar Kabelnoord gebied heb ik een aardig aantal telefoontjes moeten plegen.
Telkens werd mij beloofd dat ik mijn 100 gulden (nu €45,??) terug zou krijgen.
Uiteindelijk is dat ook wel gebeurd maar het was allesbehalve "automatisch".
 
ik zei ook nergens dat het automatisch gebeurde het is alleen wel degelijk op te zoeken en dus niet verdwenen uit de systemen
 
Tip..als je weet dat je opzegt in bv maand december.. dan blokkeer je automatisch afschrijving in november.
Laat ze dan zelf maar contact opnemen etc..hoe de borg nog te kunnen regelen.

Zo heb ik dit ook reeds met andere lidmaatschappen gedaan.
 
heel heel slecht idee dan krijg je vanzelf incasso op je dak en of je al dat gedoe er ook nog meer bij wilt hebben
 
Volgens Ziggo staat het nu goed.
Ik log in en het staat fout.
Account verwijderen en opnieuw aanmaken ga ik niet gokken.
Internetverbinding werkt en dat is wat belangrijk is.
Niet zo heel belangrijk want het is op dit adres de backup-verbinding.
Ik heb er inmiddels al te veel tijd aan besteed.
 
ik zei ook nergens dat het automatisch gebeurde het is alleen wel degelijk op te zoeken en dus niet verdwenen uit de systemen
Nee, dat zei je ook niet. En ik was in mijn post niet volledig.
De eerste twee medewerkers die ik sprak konden het nergens terugvinden.
De tweede heb ik uitgelegd hoe dat destijds met "Chello" van UPC ging.
Die kon evenwel ook niets terugvinden. Uiteindelijk is het goed gekomen. Wel na nog enkele belletjes.
Men heeft het dus kennelijk toch gevonden of, en dat zou kunnen, gewoon voor waar aangenomen.
Wat het ook was uiteraard.
 
Terug
Bovenaan