G
gerassen
Goede dag,
Heb sinds een maand storing met de digitale decoder van Ziggo,de decoder is van Samsung DCB9401R.
Nu is het zo dat de decoder die wel toen kregen van Ziggo al zo,n 4 jaar oud is,en sinds een maand minstens 3 keer per dag/avond spontaan uitschakeld,met de afstand bediening wel weer aan te zetten maar vet vervelend.
Daarom een splinter nieuwe decoder gekocht,zelfde type,aangesloten...en jawel hoor dezelfde avond gebeurde precies hetzelfde weer.
Contact opgenomen met Ziggo hierover,na eerst op hun site gekeken te hebben en inderdaad meerdere klachten hierover.
Met telkens het zelfde antwoord van Ziggo,dat het niet aan hun ligt maar aan de leverancier van stroom voorziening in mijn geval Essent.
Dat er vanuit Essent een soort van power dip plaats vindt waardoor het kastje uitslaat..
Essent hierover gebeld en die zeggen klink klare onzin,mocht het dat het geval zijn hebben meerdere apparaten hiervan last,daar was ik dus zelf ook al achter gekomen.
Weer Ziggo gebeld,maar die blijven bij hun stand punt,dus zit ik minstens 3 keer per avond stijf op de bank wand als de decoder uitvalt komt er een puist herrie de kamer door (ruis) via de speakers niet normaal...
Heeft iemand misschien hier ook last van of eventueel een passend antwoord graaaag...
BVD Groet Ger Kappee
Heb sinds een maand storing met de digitale decoder van Ziggo,de decoder is van Samsung DCB9401R.
Nu is het zo dat de decoder die wel toen kregen van Ziggo al zo,n 4 jaar oud is,en sinds een maand minstens 3 keer per dag/avond spontaan uitschakeld,met de afstand bediening wel weer aan te zetten maar vet vervelend.
Daarom een splinter nieuwe decoder gekocht,zelfde type,aangesloten...en jawel hoor dezelfde avond gebeurde precies hetzelfde weer.
Contact opgenomen met Ziggo hierover,na eerst op hun site gekeken te hebben en inderdaad meerdere klachten hierover.
Met telkens het zelfde antwoord van Ziggo,dat het niet aan hun ligt maar aan de leverancier van stroom voorziening in mijn geval Essent.
Dat er vanuit Essent een soort van power dip plaats vindt waardoor het kastje uitslaat..
Essent hierover gebeld en die zeggen klink klare onzin,mocht het dat het geval zijn hebben meerdere apparaten hiervan last,daar was ik dus zelf ook al achter gekomen.
Weer Ziggo gebeld,maar die blijven bij hun stand punt,dus zit ik minstens 3 keer per avond stijf op de bank wand als de decoder uitvalt komt er een puist herrie de kamer door (ruis) via de speakers niet normaal...
Heeft iemand misschien hier ook last van of eventueel een passend antwoord graaaag...
BVD Groet Ger Kappee