Registratie van Viaplay van Ziggo?

Het regent klachten op de sociale media over het aanmelden bij Ziggo voor Viaplay, heel slecht geregeld. Ben al de hele ochtend bezig en kom er niet doorheen.

Met dit soort dingen is er maar één advies; geduld. Een enorm aantal klanten probeert tegelijk een abonnement af te sluiten. Tegenwoordig lijkt de eerste reflex altijd klagen, terwijl de server gewoon heel voorspelbaar overbelast is, wat je eigenlijk niet kan voorkomen, tenzij je geld over de balk gaat smijten met onnodige servercapaciteit voor een momentopname.

edit. Er staat toch ook duidelijk deze boodschap: Op dit moment bestellen heel veel klanten tegelijk Viaplay. Probeer het later nog een keer. En dan toch blijven proberen, tja..
 
Heb ik ook al vernomen, een medewerker van Ziggo waar ik mee chatte liet al weten I.v.m. drukte kan de mail na 1 maart of nog later komen.
Tja afwachten dus, dat is de (duurdere) prijs van Ziggo t.o.v. direct bij Viaplay aanmelden.
 
ik kreeg dit via chat!

Begrijp dat het balen is, klopt ook dat het anders aangepakt moest worden. Er is moeite gedaan om dit te voorkomen maar helaas kan het gebeuren. Het gaat werken voor de eerste race in Bahrein! Je ontvangt een mailtje van ons zodra je het kan bestellen zodat je niet steeds teleurgesteld wordt al je het probeert!

VOOR de eerste race van Bahrein????? lekkere preorder!
 
Tja, ook al heb je 3 weken geleden Viaplay via Ziggo besteld, dan heb je nog steeds geen activeringsmail ontvangen ... Inderdaad hoezo pre-order ???
 
Ik heb inmiddels al een F1PRO abonnement ;). In 5 minuten geregeld. App gedownload voor apple 4K TV en gaan .....
Andere sporten interesseren me niet echt .... ook nog eens een stuk goedkoper en 1080P i.p.v. 720P.
 
Ik krijg deze reactie via mail:

1200x440_header_desktop_fallback.jpg
Vertraging tijdens de pitstop
Je hebt aangegeven dat je graag Viaplay wil bestellen bij Ziggo. Het is alleen zo druk dat we de bestellingen even niet meer kunnen verwerken. Geen zorgen: we zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk Viaplay kunt bestellen en kijken. En dat is natuurlijk nog steeds ruim voor het eerste GP-weekend!

Misschien goed om te weten: je zit niet vast aan je pre-order.

We laten je weten wanneer je kunt bestellen.

Fijne dag,

Marcel de Groot
Directeur Consumentenmarkt

Ik heb enkele dagen geleden al voorspeld (zaterdag) dat je niet op 1 maart moet bestellen. Net als dat je vandaag je belastingformulier niet moet gaan invullen.
Rustig allemaal: de eerste race is pas over 18 dagen.​
 
De door @Gerardus geciteerde mail van Ziggo kwam pas gisteren om 18.50 u. toen het al de gehele dag regende van klachten dat men zich niet via Ziggo kon registreren voor Viaplay.
Dat het vanwege de pre-orders op 1 maart druk zou worden, kon Ziggo al wekenlang voorzien en erop anticiperen. Dat laatste is helaas falikant mislukt.

Viaplay heeft het zelf slimmer aangepakt door nieuwe klanten al wekenlang de gelegenheid te bieden zich via hun site te registreren met als gevolg dat toen gisteren na middernacht de app beschikbaar kwam iedereen probleemloos kon inloggen met de accountgegevens. Schoolvorbeeld van professionele versus amateuristische aanpak.
 
Hier ook om bijna 19.00 uur dezelfde mail en ik kijk net in Mijn Ziggo, nergens meer te vinden Viaplay om aan te melden
 
Messi Forever jouw reactie klopt, mijn ervaring met de medewerker van Ziggo eerder gaf al toe dat een bevestiging van Ziggo pas ruim na 1 maart te verwachten was.
Ik heb voornamelijk deze keus t.o.v. direct bij Viaplay bestellen gedaan om geen capaciteitsproblemen te krijgen en dus haperend beeld van Max.
En dus vast linear kanaal 200.
Helaas Ziggo heeft Ziggo nu al een capaciteitsprobleem, compleet niet ingespeeld op pré order van ons en inderdaad uiterst onprofessioneel.
Ben teleurgesteld.
 
Vanmorgen via Mijn Ziggo aangemeld bij Viaplay. Probleemloos verlopen! Kan nu met Chrome kijken. Apps heb ik nog niet kunnen vinden, noch voor Android noch voor Windows.
Zit nu in Spanje, dus meer kan ik niet checken. Maar met Chrome werkt het dus goed.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan