Officiële Ziggo kabelmodems - firmware updates

Software versie:CH7465LG-NCIP-6.15.30-1p4-NOSH

Ook binnen na een powercycle.
Zie nog geen verschillen.
 
Hier, ook na powercycle, nog steeds CH7465LG-NCIP-6.15.28-4p9-NOSH.

Geen update dus..:>. Blijkbaar krijg fZiggo gebied de updates sneller dan fUPC.

Heb trouwens ook vaak dat CB vastloopt in webbased interface. Hebben meer daar last van?
 
Ik had zonet ook een vastloper in de webbased interface. Maar ook vanmorgen al 2x een spontane reboot.
Cable Modem Reboot - dual boot reset indication.

Wat betekent dit? Heeft dit met de nieuwe software te maken?
 
Ik zit ook op deze versie en sinds vanochtend werkt mijn 2.4ghz wifi niet meer maar de 5ghz versie wel(ik heb ze gesplitst) iemand met hetzelfde probleem? Er staat bij mijn 2.4ghz netwerk dat de verbing niet geverifieerd kan worden.
Hi Brian, ik lijk met hetzelfde te zitten Sinds donderdag op onze Arris Connect Box met versie 9.1.2103.102

Vanaf [18.06.2021 om 22:55] is de inverter van m'n zonnepanelen niet meer is uit te lezen. (die moet op 2.4Ghz)
Dankzij jouw bericht ben ik denk ik een stap dichter bij een oplossing. Kijkt Ziggo hier vaak genoeg mee?

M'n telefoon bevestigt dat m'n 2.4Ghz netwerk niet meer werkt. Hier ook gesplitst, net als jij zegt (met verschillende SSID's)
 
Hoi sephie,

Ik kan je helaas niet helpen denk ik. Mijn netwerk had zichzelf na een aantal uur en aantal keer resetten gefixed. Sinds dien dat probleem niet gehad. En nee Ziggo kijkt hier niet mee. Dit forum is niet van Ziggo zelf maar van klanten. Ziggo heeft er niks mee te maken behalve dat het over hun producten gaat
 
Fimware Update 9.1.2103.102
23-06-2021 kreeg ik de nieuwe update voor de Arris binnen.

Software versie : 9.1.2103.102


Wat is er veranderd ????
 
Geen idee, maar wat er mogelijk al bij een eerdere update veranderd is, is dat de mogelijkheid om je netwerken te splitsen in 2.4GHz en 5GHz verdwenen is.

Hiervoor wordt je gedwongen om de "smart wifi app te gebruiken. :-|
 
Hier, ook na powercycle, nog steeds CH7465LG-NCIP-6.15.28-4p9-NOSH.

Geen update dus..:>. Blijkbaar krijg fZiggo gebied de updates sneller dan fUPC.

Heb trouwens ook vaak dat CB vastloopt in webbased interface. Hebben meer daar last van?
ik heb zojuist bekijken heeft zelf software versie.

weet hier iemand of iets nieuw functie of verbetering( i.e. release note?)
 
Terug
Bovenaan