B
briadan
Update software is gelukt. Maar ik krijg ook bij VOD, TV-gemist de melding "afspelen mislukt, service ID fout" .
Wat kan ik zelf hieraan nog doen? Of is het afwachten?
Wat kan ik zelf hieraan nog doen? Of is het afwachten?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel bijvoorbeeld dat je straks bij video on demand bepaalde content niet kunt opnemen
Update software is gelukt. Maar ik krijg ook bij VOD, TV-gemist de melding "afspelen mislukt, service ID fout" .
Voor het gebruik van Ziggo On Demand dient de ontvanger na de upgrade eerst even (paar minuten) op standby te worden gezet.
Heb je dit ook gedaan?
Staat wel schuin in de boven hoek iets van Beta versie maar dat gaat zo snel
Zozo, zet Ziggo nu ook beta versies op het netwerk?
Van de website van Ziggo:
Wat houdt een beta release in?
De TV Portal is een nieuwe wijze om onze diensten aan te bieden. Ziggo wil de gebruikerservaring onderzoeken om onze diensten verder te verbeteren en uit te breiden. Daarom wordt deze dienst voorlopig als proef aangeboden. Dit betekent dat de inhoud van de TV Portal op ieder gewenst moment gewijzigd kan worden in vorm, inhoud of functionaliteit. Tevens kan Ziggo besluiten om het aantal gebruikers op de dienst te beperken of de dienst zelfs in zijn geheel stop te zetten.