• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Bybit Card

Mijn Ziggo facturen overzicht

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hansb007
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hansb007

Log in op Mijn Ziggo, dit gaat goed. Wanneer ik mijn factuur wil inzien krijg ik de volgende melding : "Helaas heb je geen rechten voor deze widget."

Iemand enig idee hoe dat kan? Heb het al een paar keer gemeld bij Ziggo en er wordt aan gewerkt zeggen ze. Helaas niks meer van gehoord.

Heeft iemand hetzelfde probleem?

Hans.
 
Log in op Mijn Ziggo, dit gaat goed. Wanneer ik mijn factuur wil inzien krijg ik de volgende melding : "Helaas heb je geen rechten voor deze widget."

Iemand enig idee hoe dat kan? Heb het al een paar keer gemeld bij Ziggo en er wordt aan gewerkt zeggen ze. Helaas niks meer van gehoord.

Heeft iemand hetzelfde probleem?

Hans.

Nieuwe klant? Duurt een weekje of zo, dan kun je alles inzien/aanpassen via 'Mijn Ziggo'.
 
Hallo hansb007,

De facturen zijn alleen te bekijken als je inlogt met het Mijn Ziggo hoofdaccount.
Je hebt namelijk ook secundaire Mijn Ziggo accounts, maar deze zijn alleen voor het beheren van secundaire mailadressen. Hier kan je dus geen facturen mee inzien.

Als je wilt kun je je klantnummer en postcode en huisnummer per PB sturen. We kunnen dan kijken wat er precies aan de hand is.

Met vriendelijke groet,
 
Dit heb ik idd nog niet geprobeerd. Bedankt voor de tip!

Dat was dus het probleem. Hartelijk bedankt voor jullie hulp!

Hans.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan