Mail problemen

Sinds een half uur weer toegang tot webmail. Storing heeft hier ongeveer 8 uur geduurd.
Hier loopt de storing vrolijk door
1670596028312.png
15.30 uur
 
Ik zag gisteren ook in mijn mailprogramma dat er een aantal uren een verbindingsprobleem met IMAP was. Ik gebruik Ziggo alleen voor het versturen van mail (SMTP). Dat werkte wel gewoon.
En dat valt me vaker op bij ziggo, dat een mail-storing vooral optreed bij hun IMAP server en niet bij hun SMTP server.
 
Even een tip. Als er weer iets is dat vanuit Ziggo niet werkt, kijk dan altijd even op de website van Ziggo. Scheelt weer een hoop meldingen in dit forum.
 
Even een tip. Als er weer iets is dat vanuit Ziggo niet werkt, kijk dan altijd even op de website van Ziggo. Scheelt weer een hoop meldingen in dit forum.
Op zich een goede tip dat in principe opgaat voor alle forums. Evenals eerst even goed kijken of er niet reeds een lopend topic is voor jouw probleem (maar dit is hier offtopic)

Echter met betrekking van de langdurige storing van afgelopen vrijdag op de webmailserver van Ziggo wel twee kanttekeningen mijnerzijds.
Wanneer een klant keek op de storingspagina van Ziggo in combinatie met zijn/haar postcode verscheen in beeld dat er geen storing bekend was op je adres. Dat heeft bij mij gespeeld gedurende de volle 8 uur storing. Pas na enige uren verscheen er bovenaan de storingspagina een algemeen bericht over de storing in het gebruik van e-mail zonder vermelding van verwachte eindtijd.
En ik vind het aantal meldingen hier op het Providerforum wel erg meevallen. De eerste melding verscheen hier pas toen de storing al urenlang speelde. Het aantal meldingen in het Ziggo Gebruikersforum was hoger.
 
Terug
Bovenaan