freeewillie
Forum Gebruiker
- Berichten
- 4.429
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Odido
- Ziggo
@Franz vaak verdienen we meer dan dat we krijgen van baas , dat bedoel ik, en dat is niet het stukje roverheid waar jij het over hebt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk altijd maar zo, hoe meer je mag afdragen, des te minder heb je te klagen.De baas kan er ook niks aan doen @freeewillie , we worden genaggeld aan alle kanten
Laten we wel ontopic blijven graaglekker off topic spam weer
Oké, maar nu. Ik had ingelogd, met behulp van de sms code, hoegenaamd geen probleem. Zonet wilde ik opnieuw inloggen, maar wat er ook binnen kwam op m'n smartphone, geen nieuwe sms-code. De oude had ik gedelete in de veronderstelling dat elke keer zo nodig een nieuwe code wordt verstuurd. Ik vraag me nu dan ook af of die code éénmalig was, wat bewaren zou betekenen. Kortom, even 1200 bellen?Er is niets mis met 2FA, alleen dat dit via een SMS code moet. Bijna alle andere organisaties doen dat via een authenticator app. Dat is veel vriendelijker en je hoeft je telefoonnummer niet achter te laten. En verder kun je zo'n app ook op een PC zetten, zodat ook mensen zonder een mobieltje 2FA kunnen gebruiken.
PS: Half juli had in nog geen 2FA, maar ik zie dat ik dan nu ook moet gebruiken. Hierbij zie ik dat je het apparaat waarmee je inlogt als vertrouwd kunt aanmerken. Dat voorkomt dat je steeds de sms code moet invullen. In mijn ervaring met andere systemen, blijft je apparaat vertrouwd zolang je maar vaak genoeg inlogt. Bij elke inlog wordt de verloop-timer weer op nul gezet.
Dat had ik gelezen, ik heb dan ook ongeveer een half uur zitten wachten, helaas zonder resultaat.Kan soms een paar minuten duren voor je code ontvangt
Tweestapsverificatie Mijn Ziggo | Klantenservice | Ziggo
Log nu nóg veiliger in op Mijn Ziggo | Eenvoudig instellen | Bescherm je gegevenswww.ziggo.nl