P
Pietlut
Denk dat het snelste is gewoon even telefonisch contact op te nemen inderdaad zoals hierboven reeds is aangegeven.ik kom niet in Mijn Ziggo en wil gewoon via de heer Roel of de directeur van de klantenservice wéér de formule 1 races zien van Max Verstappen.
heb afglopen dinsdag al een mail naar beide heren gestuurd , maar helaas ( geen antwoord gekregen ) is natuurlijk nu erg druk
abonnement t.v. is via ZIGGO , maar we hadden graag , dat we via kanaal 200 weer dit seizoen kunnen genieten van de formule 1 races
Bellen.. aangeven dat je niet via mijn Ziggo kon regelen. Aangeven dat je graag via Ziggo een abo op Viaplay erbij had.
Krijg je nog bevestiging van via Ziggo. Hup snel geregelgd ,ipv via de mail gaan communiceren.Wijziging door geven heb je de directeur van de klantenservice niet voor nodig.
Straks nog effe bellen en je kan fijn van viaplay kanaal 200 genieten komend weekend.
Laatst bewerkt: