J. de Boer
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2.969
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik kan hier alleen op antwoorden dat het met fUPC allemaal een beetje later leek te gebeuren, maar dat het nu naar we constateren ook afgeschakeld is. Dus heel simpel, onze https://members1.chello.nl/~gebruikersnaam bestaat niet meer. Geen probleem, want de inhoud was allang overgeheveld, dus we deden er al niets meer mee.
Maar tot voor kort stond het er nog wel. Gewoon na die aankondiging van meer dan een jaar geleden uit nieuwsgierigheid laten staan. En in die tussenliggende tijd konden we er ook met FTP inkomen om desgewenst te updaten.
Het mag duidelijk zijn dat we dat nu niet meer kunnen. Want waar alles weg is valt niets meer te updaten. Dat geldt voor alle Ziggo en fUPC klanten en dan lijkt het me niet meer dan logisch dat dit ook geldt voor eerdere voorlopers van Ziggo. Want waarom zouden die meer rechten hebben dan de latere UPC en Ziggo? Kortom, je hebt die webspace nu gewoon niet meer. Ik heb de indruk sinds begin van dit nieuwe jaar. Dat heeft helemaal niets met door jou genoemde sprookjes te maken.
Maar tot voor kort stond het er nog wel. Gewoon na die aankondiging van meer dan een jaar geleden uit nieuwsgierigheid laten staan. En in die tussenliggende tijd konden we er ook met FTP inkomen om desgewenst te updaten.
Het mag duidelijk zijn dat we dat nu niet meer kunnen. Want waar alles weg is valt niets meer te updaten. Dat geldt voor alle Ziggo en fUPC klanten en dan lijkt het me niet meer dan logisch dat dit ook geldt voor eerdere voorlopers van Ziggo. Want waarom zouden die meer rechten hebben dan de latere UPC en Ziggo? Kortom, je hebt die webspace nu gewoon niet meer. Ik heb de indruk sinds begin van dit nieuwe jaar. Dat heeft helemaal niets met door jou genoemde sprookjes te maken.
Laatst bewerkt: