T
TheSeparator
Tot mijn grote verbazing wordt de EK finale 2012 niet in HD uitgezonden.
Ik ben van mening dat dit een grote zwendel is. Het hele land heeft geinvesteerd in dure grote TVs en projectoren en dan is de uitzending in een primitieve kwaliteit.
Schande Ziggo, schande NOS.
Het smerigste van dit bedrog is dat er 'gefaket' wordt dat het signaal wel HD is door de decoders, de lampjes HDTV branden wel.
Ik ben van mening dat dit een grote zwendel is. Het hele land heeft geinvesteerd in dure grote TVs en projectoren en dan is de uitzending in een primitieve kwaliteit.
Schande Ziggo, schande NOS.
Het smerigste van dit bedrog is dat er 'gefaket' wordt dat het signaal wel HD is door de decoders, de lampjes HDTV branden wel.