• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zwendel: EK finale niet in HD ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TheSeparator
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TheSeparator

Tot mijn grote verbazing wordt de EK finale 2012 niet in HD uitgezonden.

Ik ben van mening dat dit een grote zwendel is. Het hele land heeft geinvesteerd in dure grote TVs en projectoren en dan is de uitzending in een primitieve kwaliteit.

Schande Ziggo, schande NOS.

Het smerigste van dit bedrog is dat er 'gefaket' wordt dat het signaal wel HD is door de decoders, de lampjes HDTV branden wel.
 
in de 25e minuut heeft iemand het stekkertje gevonden. plop ineens werd het weer wel HD.
helaas de sluitingsceremonie wel in sd moeten bekijken.
lag de fout in kiev of bij de nos?
 
Bizar, in de tweede helft beeld wezenlijk beter.

Gelukkig maar!
 
ik lees net dat in volendam ziggo een grote storing had, daar was het beeld bijna de hele wedstrijd op zwart!
 
Tot mijn grote verbazing wordt de EK finale 2012 niet in HD uitgezonden.

Ik ben van mening dat dit een grote zwendel is. Het hele land heeft geinvesteerd in dure grote TVs en projectoren en dan is de uitzending in een primitieve kwaliteit.

Schande Ziggo, schande NOS.

Het smerigste van dit bedrog is dat er 'gefaket' wordt dat het signaal wel HD is door de decoders, de lampjes HDTV branden wel.

Hier heeft Ziggo geen schuld aan: die geeft alleen het signaal door, wat ze geleverd krijgen door de NOS -> NOS is de schuldige!!!

Dus voordat je een opmerking maakt: denk eerst ff na voordat je een schuldige aanwijst!:no:
 
Hier heeft Ziggo geen schuld aan: die geeft alleen het signaal door, wat ze geleverd krijgen door de NOS -> NOS is de schuldige!!!

Dus voordat je een opmerking maakt: denk eerst ff na voordat je een schuldige aanwijst!:no:

Hoho, Wie heeft het over een schuldige? Ts niet!
Die spreekt alleen maar van schande, en terecht.
De nos hoeft hier trouwens niet eens schuldig aan te zijn, die krijgen het signaal ook weer aangeleverd uit de oekraine, daar had de fout ook kunnen liggen.
En wat ziggo betreft, daar heeft TS (en dat schrijft ie ook) een punt.
Ziggo doet aan misleiding, wél aangeven dat het signaal HD is terwijl dit niet zo is. De meest leken trappen hier dus in, die zien het verschil amper.
 
Ik neem aan dat er maar één signaalbron is uit oekraine, en daar andere omroepen (VRT/BBC) wel HD hadden, lijkt mij het me toch echt een fout van de NOS.
 
Kan ik ergens geld terugvragen ? Zo ja, bij wie moet ik zijn dan?

De 'zwendel-theorie' is weer een hele mooie... hoe kom je er op. :schater:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan