• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zwarte mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sanderkorf1990
  • Startdatum Startdatum
S

sanderkorf1990

Hallo,

Ik heb sinds dinsdag upc internet (25MB/s), onbeperkt bellen, en een hd-dvr mediabox (van philips, die zwarte), een tweede moet nog geleverd worden, evenals de draadloze modem (upc krijgt nog een paar dagen de tijd)
als de mediabox 's avonds op standby gaat, staat de tijd nog vermeld met blauwe letters enzo, maar 's ochtends brandt alleen nog het aan/uit icoontje (of knopje, dat touchdingetje)
als ik de stekker er een tijd uithaal, doet ie het weer na ongeveer een minuut.
maar dit moet toch anders kunnen ? zoals een keer op de aan/uit knop op de afstandsbediening, en dat hij dan aan gaat.
Iemand een oplossing hiervoor?
 
Normaal blijft ook bij deze box de tijdmelding in stanby gehandhaafd, dus er is niet goed, je kunt proberen de box terug te zetten naar fabrieksinstellingen en kijken of het dan goed werkt.
 
Terug
Bovenaan