• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zwarte beeld van paar seconden tussen door

  • Onderwerp starter Onderwerp starter slingshot
  • Startdatum Startdatum
S

slingshot

ik heb af en toe (meerdere keren per avond) even een zwart beeld en na 2 seconden of zo is het beeld weer terug. Heeft iemand anders dat ook. Ik heb het als ik gewoon tv kijk, maar ook een film kijk via de dnla functie van de horizon box. Je zit gewoon te kijken, dan is het beeld even zwart en komt daarna weer terug.
 
Als je terugspoelt zie je dan wel de vermiste beelden? Als dat zo is, dan lijkt me dat ook een HDMI probleem.
 
Ik heb exact hetzelfde probleem. Beeld gaat op zwart ( 2 a 3 seconden ) en gaat vervolgens weer verder. Het gebeurt overigens zeer wisselend. Soms 1 x op een avond en andere avonden meerdere malen.
 
Dstaals zei:
Ik heb exact hetzelfde probleem. Beeld gaat op zwart ( 2 a 3 seconden ) en gaat vervolgens weer verder. Het gebeurt overigens zeer wisselend. Soms 1 x op een avond en andere avonden meerdere malen.

Precies en het maakt niet uit wat je zit te kijken, live, on demand, enz.
 
Toevallig heb ik dit ook de laatste avonden dat mijn beeld ineens op zwart gaat , en ik heb niet de nieuwe horizon maar de thomson .. dus het zal wel bij upc liggen . ::).
 
flowertje45 zei:
Toevallig heb ik dit ook de laatste avonden dat mijn beeld ineens op zwart gaat , en ik heb niet de nieuwe horizon maar de thomson .. dus het zal wel bij upc liggen . ::).

Ook maar voor een paar seconden?
 
Even Reageren op de twee seconden zwart beeld.
Was bij mij ook het geval.Ik heb een Philips Led Tv iets meer als een jaar oud .
Philips gebeld op hun advies de nieuwste software binnengehaald en geinstalleerd
ALLES PERFECT GEEN UITVAL MEER GEHAD !!!!
Misschien een optie
 
Wim Kruidenier zei:
Even Reageren op de twee seconden zwart beeld.
Was bij mij ook het geval.Ik heb een Philips Led Tv iets meer als een jaar oud .
Philips gebeld op hun advies de nieuwste software binnengehaald en geinstalleerd
ALLES PERFECT GEEN UITVAL MEER GEHAD !!!!
Misschien een optie

Ik heb ook een philips, ik ga kijken of er een update voor mijn tv is, bedankt voor het melden!
 
slingshot zei:
Ik heb ook een philips, ik ga kijken of er een update voor mijn tv is, bedankt voor het melden!

Dat is ook toevallig ik heb sinds een paar dagen een nieuwe tv een samsung en dat is ook philips ,ik heb ook de software update gedaan en is up to date . dus bij mij is het wat anders het beeld op zwart .. :-\
 
Terug
Bovenaan