P
Palabra
Op onze Samsung LCD HD tv heb ik met behulp van een calibratie DVD de kleuren het contrast enz. zo optimaal mogelijk afgesteld. Met het kijken van DVD's en voorheen bij het kijken via de Samsung HD-decoder (DCB-HR360R) was het zwart ook nagenoeg helemaal zwart. Ook het zwart links en rechts wanneer er een 3:4 uitzending was.
Nu op de Cisco is het zwart veel minder zwart vooral bij zappen tussen de zenders is dit te zien. Wanneer ik het scherm op Picture in Picture zet is het heel duidelijk dat het zwart van de TV zelf en van een andere bron dan de Cisco veel zwarter is, dan dat van de Cisco.
Ik zou graag de instellingen hiervoor aan kunnen passen, maar kan in het menu van Cisco niks hiervoor vinden. Kan hier een oplossing voor gemaakt worden in de volgende firmware?
Nu op de Cisco is het zwart veel minder zwart vooral bij zappen tussen de zenders is dit te zien. Wanneer ik het scherm op Picture in Picture zet is het heel duidelijk dat het zwart van de TV zelf en van een andere bron dan de Cisco veel zwarter is, dan dat van de Cisco.
Ik zou graag de instellingen hiervoor aan kunnen passen, maar kan in het menu van Cisco niks hiervoor vinden. Kan hier een oplossing voor gemaakt worden in de volgende firmware?