L
leeuw1974
Weet iemand hoe ik aan een zwart voorzijde paneel kom voor mijn "humaxje" De zijkanten heb ik al zwart gespoten, is erg goed gelukt, er is nu wel een zegel gebroken. Ben ik mijn garantie kwijt?
ops:
Maar ik heb in de UK zwarte decoders gezien. die hetzelfde waren iets van 9200ic
*gaat google'n
ops:Maar ik heb in de UK zwarte decoders gezien. die hetzelfde waren iets van 9200ic
*gaat google'n
