• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zwart paneel voorzijde

  • Onderwerp starter Onderwerp starter leeuw1974
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

leeuw1974

Weet iemand hoe ik aan een zwart voorzijde paneel kom voor mijn "humaxje" De zijkanten heb ik al zwart gespoten, is erg goed gelukt, er is nu wel een zegel gebroken. Ben ik mijn garantie kwijt? :oops:

Maar ik heb in de UK zwarte decoders gezien. die hetzelfde waren iets van 9200ic
*gaat google'n
 
deze bedoel ik, de 9200T
7155-HumaxPVR9200TBimg1.jpg
 
Natuurlijk ben je je garantie kwijt, wat had je dan gedacht als je hem over spuit? :)
 
Natuurlijk ben je je garantie kwijt, wat had je dan gedacht als je hem over spuit? :)

Nee, zwart maakt niet uit maar wel dat er een zegel gebroken is... Ook al spuit je dat ding geel, als de zegel niet gebroken is vervalt de garantie niet.

Gert.
 
nou ik zou ook wel benieuwd zijn of er een zwarte uitvoering (frontje) te krijgen is.
jammer dat je niet de optie krijgt bij aan melden/vragen welke kleur je wilt.
die zilvere ziet er zo lelijk uit dat ik er aan zit te denken om een remote IR extender te kopen en dat ding ergens in een kast verstop ofzo.
 
:confused:

volgens mij hadden wij het over zilver en zwart of er zit nog wat make-up in je oog :roll:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan