C
chello9
ik heb een ander pakket aangevraagd. ik heb zaterdag een nieuwe kleine PACE decoder gekregen.
Ik kom wel door installscherm, echter is het menu alleen zichtbaar maar is het beeld op alle zenders zwart.
Woensdag komt er een monteur. Of weten jullie een oplossing? ben er al dagen mee bezig.
Ik kom wel door installscherm, echter is het menu alleen zichtbaar maar is het beeld op alle zenders zwart.
Woensdag komt er een monteur. Of weten jullie een oplossing? ben er al dagen mee bezig.
