• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zwart beeld bij gemist en ondemand

  • Onderwerp starter Onderwerp starter appelmuisjes
  • Startdatum Startdatum
A

appelmuisjes

Ik heb digitale tv royale zonder hd van UPC.
De zenders kan ik gewoon bekijken,
maar de gemist en ondemand doen het niet goed.
Van de vier uitzendingen die ik geprobeerd heb deed slechts een het er.

- Rtl gemist Editie NL gisteren
- 2 trailers UPC ondemand
- MGM ondemand

De rest gaf een zwart beeld maar de tijd liep wel en je kon ook vooruitspoelen en dergelijke.
Ik woon in Amsterdam west (voor het geval het een lokale storing is).
Hebben meer mensen hier last van?

appelmuisjes ;)

ps. Klopt het dat de films van MGM ondemand bij het abonnement zijn inbegrepen?
 
Woon zelf ook in Amsterdam West en heb dezelfde storing. On demand doet het bij sommige uitzendingen wel, bij andere weer niet. Duurt nu al meerdere weken.

De ene keer zwart beeld, dan keer code 103. Resetten helpt niet, andere regiocode ook niet. De helpdesk kwam niet verder dan het advies de stekker er uit te trekken. Hielp echter maar even. Bekabeling is al eerder door UPC-monteur gecontroleerd en vervangen dus geen idee waaraan het ligt.

Behalve dat ik er doodziek van wordt. Eerdere mediabox was ook al een brok ellende, nu eentje van DVR erbij en ook weer storingen.
 
zelfde probleem hier met een Cisco DVR HD box. Heb ook met de helpdesk gebeld. Veel verder dan resetten en fabrieksinstellingen terug zetten zijn ze ook niet gekomen. Melding is nu naar de 2elijns gegaan. Ben benieuwd.

Ik vroeg om een vergoeding aangezien ik sinds 2 weken HD tv heb de on-demand niet werkt. Kreeg geen vergoeding... Wat het zou zo genaamd om een gratis service gaan.
 
Hier met de cisco hd box ook sommige uitzendingen van uitzending gemist op zwart. Try before you die en spuiten en slikken.

iemand een idee?
 
Ik heb precies hetzelfde als Chris35. Soms zwart beeld en soms CU103. Ook al van alles geprobeerd. Ik heb al een bericht naar Jordy gestuurd maar die reageert niet. Nu naar Forrestma gestuurd .... Ik wacht ... Heeft iemand nog tips ?????????

groet, Els
 
Vanmorgen hier in Rotterdam bij on demand eerst bericht dat on demand niet beschikbaar was controleer kabels.Box stroom af en aan gezet toen had ik wel on demand maaren kreeg ik beeld bij boer zoekt vrouw van 15 november maar toen ik het boer zoekt vrouw van 22 november wilde bekijken kreeg ik zwart beeld. Box uit en aan gezet toen weer beeld bij on demand en kon ik het boer zoek vrouw van 22 november bekijken.Toen ik het journaal (als test) wilde bekijken op on demand was het beeld weer zwart. :'( :-X
 
Heb het ook met de "gewone" DVR.
Valt me op dat als ik dan terug ga en het programma voor een tweede maal start dat het dan (meestal) wel goed gaat.
Goed te lezen dat het een landelijk dingetje is, en niet een lokaal/huis probleem is.
Ik zal een persoonlijk bericht sturen naar één van de webcare medewerkers.
 
In Ridderkerk (0180) hetzelfde verhaal, met dien verstande dat alles zwart is. Daarnaast staat er bij uitzending gemist van de publieken ineens een groen bolletje met abonneren in het scherm wat er voorheen nooit gestaan heeft. Of de videoservert is stuk of ze hebben bij UPC een probleem in de HLR (of soortgelijk systeem)
 
bij mij is het opgelost. Tenminste dat meld mijn vrouw. Sinds gisteren kan ze weer alles gebruiken.
 
Terug
Bovenaan