A
appelmuisjes
Ik heb digitale tv royale zonder hd van UPC.
De zenders kan ik gewoon bekijken,
maar de gemist en ondemand doen het niet goed.
Van de vier uitzendingen die ik geprobeerd heb deed slechts een het er.
- Rtl gemist Editie NL gisteren
- 2 trailers UPC ondemand
- MGM ondemand
De rest gaf een zwart beeld maar de tijd liep wel en je kon ook vooruitspoelen en dergelijke.
Ik woon in Amsterdam west (voor het geval het een lokale storing is).
Hebben meer mensen hier last van?
appelmuisjes
ps. Klopt het dat de films van MGM ondemand bij het abonnement zijn inbegrepen?
De zenders kan ik gewoon bekijken,
maar de gemist en ondemand doen het niet goed.
Van de vier uitzendingen die ik geprobeerd heb deed slechts een het er.
- Rtl gemist Editie NL gisteren
- 2 trailers UPC ondemand
- MGM ondemand
De rest gaf een zwart beeld maar de tijd liep wel en je kon ook vooruitspoelen en dergelijke.
Ik woon in Amsterdam west (voor het geval het een lokale storing is).
Hebben meer mensen hier last van?
appelmuisjes

ps. Klopt het dat de films van MGM ondemand bij het abonnement zijn inbegrepen?


