H
hanky
Bij het afspelen van opgenomen programma's gaat de box meestal op zwart. De stekker moet eruit voordat ik de opname kan zien.
Eerder had ik hier in een topic (dat ik niet meer kan vinden) gelezen dat het een softwareprobleem is.
Twee weken geleden toch maar eens UPC gebeld. Het was idd een softwareprobleem, maar omdat de box helemaal geen opnames meer speelde, kreeg ik een nieuwe. Dat ging een week goed, toen had deze het ook.
Upc gebeld. Verrassing: in de tussentijd was er een softwareupdate geweest die dit bekende probleem aanpakt. Ik heb dus een gedwongen update gedaan. Effect: nul.
Nog maar een UPC gebeld. Kreeg nu een man aan de lijn die hier nog nooit van gehoord had, het was geen softwareprobleem en er moest maar een monteur komen.
Aangezien ik een gloedsplinternieuwe box hebt, lijkt het me stug dat het daaraan ligt.
Iemand nog een tip of een idee?
Eerder had ik hier in een topic (dat ik niet meer kan vinden) gelezen dat het een softwareprobleem is.
Twee weken geleden toch maar eens UPC gebeld. Het was idd een softwareprobleem, maar omdat de box helemaal geen opnames meer speelde, kreeg ik een nieuwe. Dat ging een week goed, toen had deze het ook.
Upc gebeld. Verrassing: in de tussentijd was er een softwareupdate geweest die dit bekende probleem aanpakt. Ik heb dus een gedwongen update gedaan. Effect: nul.
Nog maar een UPC gebeld. Kreeg nu een man aan de lijn die hier nog nooit van gehoord had, het was geen softwareprobleem en er moest maar een monteur komen.
Aangezien ik een gloedsplinternieuwe box hebt, lijkt het me stug dat het daaraan ligt.
Iemand nog een tip of een idee?

Ik hou m'n hart vast voor Horizon.