• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

zware problemen met de TV Guide

  • Onderwerp starter Onderwerp starter veluweland
  • Startdatum Startdatum
V

veluweland

De TV Guide werkt hier in Arnhem al ruim twee weken niet goed en het lijkt wel of het steeds erger wordt. Heeft iemand anders ergens in de lande hier ook last van en wellicht een goeie oplossing voorhanden. Bij mij werkt de TV guide helemaal niet meer bij Holland Doc en uitermate slecht bij Geschiedenis TV en Cultura. Heel vervelend want het is een handige feature die TV Guide. He tlijkt me trouwens dat de mensen bij de media gateway dit probleem centraal moeten oppakken, scheelt een hoop gepiel en ergernis. >:( :(
 
Wát werkt er niet goed? Wát gebeurt er precies? Wát zie je niet (meer)? Is de EPG-info van de door jou genoemde zenders niet compleet? In welke regio woon je? Wat heb je al geprobeerd?

Zonder het antwoord op bovenstaande vragen is het niet mogelijk om een goed antwoord te geven.

Ik vraag me ook af waarom je denkt dat dit bij de mediagateway centraal opgepakt moet worden? ???
 
Bij mij staat ie nu op de nachtprogramma's en nachttijden. Net of ie sinds vanmorgen stil is blijven staan.
 
Werkt hier goed (overigens ook Arnhem), zeer traag en soms lijken zenders wat vast te lopen, maar doet het wel.
 
Ik heb sinds enkele weken een probleem met de EPG dat de afgelopen dagen steeds groter is geworden. Vandaag al 3 keer het volgende gehad: De EPG blijft hangen. Zet je bijvoorbeeld om 18:00 uur de mediabox aan dan staat alles goed. Vervolgens ga je om 19:00 uur zappen en dan staan er overal nog steeds de programma's die om 18:00 uur aan de gang waren. Blauwe balkje rechts in beeld staat helemaal vol en er is allang een ander programma bezig dat volgens de EPG om 18:40 uur zou begi9nnen. Maar de EPG geeft nog steeds de oude programma's aan. Dit is dan zo op alle kanalen. Enige oplossing is opnieuw zoeken naar zenders en dan is het tijdelijk opgelost. Na het opnieuw zoeken staat alles goed maar dus niet voor lang...

Behoorlijk vervelend dit! Ik heb een Pace, voor het geval dat uitmaakt en had voorheen geen problemen.
 
Timvw zei:
Ik heb een Pace, voor het geval dat uitmaakt en had voorheen geen problemen.

Ik denk het niet. Ik heb ook een Pace, en heb dit probleem heel af en toe. Ik negeer het (als het niet werkt pak ik de Veronicagids er wel even bij) en de dag erna is het probleem weer uit de wereld.

Persoonlijk denk ik dus niet dat het een strikt mediabox probleem is, temeer omdat ik dit met mijn Thomson, die ik eerst had, ook wel eens heb meegemaakt.
 
Wat een overdreven titel, zware problemen!
Zware problemen heb je als er niets meer doet of alles keer op keer vastloopt.
 
Terug
Bovenaan