- Berichten
- 49
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ben blij dat as vrijdag er weer een monteursafspraak staat om die klotenzooi bij mij thuis te komen fiksen.
Ik ben er nu totaal klaar mee........
Alle kabels en stekkers zijn hier al vervangen door diverse monteurs en lijnmetingen zijn ook al verricht, internet en telefonie lopen nu al via het losse modem en de tv nog steeds via horizon.
Sinds gisteravond heb ik dus geen fatsoenlijk tv, internet en telefonie meer. Tvbeeld gaat vast staan, geluid begint te squiken en zowel internet als telefonie flikkeren eruit (brakke grondkabel?)
Ik geef UPC vrijdag de kans om alles te fiksen en me dat te geven waarvoor ik betaal, anders is het over en uit.
Zit nu vanaf de uitrol van de Horizon meer te ergeren dan te glunderen....al 4 maanden lang.
Ik weet dat Jordi zijn stinkende best voor me doet maar er is een grens. :'(
Wil dus vrijdag na vertrek van deze monteur een goed werkend product of een inleverbon ( kan die de zooi gelijk weer mee nemen).
Ik ben er nu totaal klaar mee........
Alle kabels en stekkers zijn hier al vervangen door diverse monteurs en lijnmetingen zijn ook al verricht, internet en telefonie lopen nu al via het losse modem en de tv nog steeds via horizon.
Sinds gisteravond heb ik dus geen fatsoenlijk tv, internet en telefonie meer. Tvbeeld gaat vast staan, geluid begint te squiken en zowel internet als telefonie flikkeren eruit (brakke grondkabel?)
Ik geef UPC vrijdag de kans om alles te fiksen en me dat te geven waarvoor ik betaal, anders is het over en uit.
Zit nu vanaf de uitrol van de Horizon meer te ergeren dan te glunderen....al 4 maanden lang.
Ik weet dat Jordi zijn stinkende best voor me doet maar er is een grens. :'(
Wil dus vrijdag na vertrek van deze monteur een goed werkend product of een inleverbon ( kan die de zooi gelijk weer mee nemen).




