• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zucht..............

Berichten
49
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ben blij dat as vrijdag er weer een monteursafspraak staat om die klotenzooi bij mij thuis te komen fiksen.
Ik ben er nu totaal klaar mee........
Alle kabels en stekkers zijn hier al vervangen door diverse monteurs en lijnmetingen zijn ook al verricht, internet en telefonie lopen nu al via het losse modem en de tv nog steeds via horizon.
Sinds gisteravond heb ik dus geen fatsoenlijk tv, internet en telefonie meer. Tvbeeld gaat vast staan, geluid begint te squiken en zowel internet als telefonie flikkeren eruit (brakke grondkabel?)
Ik geef UPC vrijdag de kans om alles te fiksen en me dat te geven waarvoor ik betaal, anders is het over en uit.
Zit nu vanaf de uitrol van de Horizon meer te ergeren dan te glunderen....al 4 maanden lang.
Ik weet dat Jordi zijn stinkende best voor me doet maar er is een grens. :'(
Wil dus vrijdag na vertrek van deze monteur een goed werkend product of een inleverbon ( kan die de zooi gelijk weer mee nemen).
 
Waarschijnlijk ligt zijn verbinding helemaal plat........ Anders had hij wel gereageerd.
Ik hoop dat het opgelost is trouwens, nooit leuk problemen.
 
Nee, heb nog niets ingeleverd tot nu toe. Vrijdag is inderdaad een monteur ( nummer 6) langs geweest en is wel 3 uur bezig geweest met doormeten van zowel de leidingen als de box. Alle lijnen zowel binnenhuis als buitenhuis zijn dik in orde. Monteur denkt zelf aan de Horizon omdat deze andere waarden aangeeft dan dat de box zou moeten aangeven. Vanmorgen weer een monteur ( nummer 7 ) langs geweest en de box vervangen.....hier en daar wat gefinetuned en voila.........het werkt. dachten we..........3 uur later zitten we dus weer met een schijtproduct die vastloopt, resseten de boel en vervolgens doet hij het weer 10 minuten.
Geluid is en blijft opnieuw een drama ( fluiten en squiken ), beeld blijft hangen........zender onhoog gegaan.....ff wachten....ja hoor...ander kanaal. weer terug naar de oude kanaal en ja hoor....10 minuten goed. Dit gedrag vertoond hij dus op alle kanalen en onderhand ben ik er nu wel klaar mee. De monteur had bij zijn vertrek gezegd dat hij maandag zou bellen of alles nu goed was...hij kan zijn borst natmaken.
De eerst de beste die nu van UPC belt, kan er van uit gaan dat ik mijn contract per direct wegens wanprestaties ga opzeggen. Ook zal ik andere instanties contacten hoe ik met deze situatie om kan gaan om mijn plan te trekken.
 
Blijft naatje, als alle signalen en waardes goed zijn snap ik er geen hout van. Dan zou alles het toch moeten doen.
 
Robert Koopman zei:
Afreageren op de monteur zou ik niet doen, de beste man kan er ook niets aan doen 8)
Dat is nou precies HET probleem, die beste man zou er wel wat aan moeten kunnen doen! :D
Waarom sturen ze anders een monteur? :gestoord2:
 
Terug
Bovenaan