• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zowel Mijn Ziggo ww vergeten als ziggo mail.

  • Onderwerp starter clemensboere
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

clemensboere

Hallo,
Mijn naam is Mick, ik spreek hier namens mijn opa en oma die binnenkort op vakantie gaan, en daar tv willen kijken op de laptop.

Daarvoor dacht ik dus de Mijn Ziggo te gebruiken met de horizon go.
Nu zijn mijn opa en oma weer zo dat ze beide hun wachtwoord en gebruikersnaam van de mijn ziggo niet weten.

Dus om deze terug te krijgen moesten we dus door de heerlijke logica van ziggo bij de ziggo mail inloggen (die ze al 5 jaar niet meer gebruiken), maar; Daarvan weten ze de inloggegevens ook niet!

Nou, dat aan de kant hadden ze er dus voor gekozen om de mijn ziggo gebruikersnaam via de post te versturen, nu kregen ze die brief dus binnen, maar daar staat ook letterlijk alleen maar de gebruikersnaam op, en niet het wachtwoord.

Dus nu zijn we nog niet veel opgeschoten met het inloggen bij de mijn ziggo.

Dus mijn vraag; Is het mogelijk om het wachtwoord van de mijn ziggo, of de ziggo mail te krijgen/wijzigen ONDANKS wij zowel de inloggegevens van de ziggo mail en de mijn ziggo niet hebben, en dat het dan niet via de post hoeft omdat ze bijna op vakantie gaan.

MVG, Mick Boere.
 
Bel ze ff , hou er wel rekening mee dat je een hele lange wachtriedel krijgt.

succes.
 
Een vergeten wachtwoord krijg je niet via de telefoon. Je kunt wel een activatiecode krijgen, maar die wordt dan naar het email adres gestuurd wat je zelf kunt opgeven. Maar als je dat nooit gebruikt is de enige manier om het via de post te krijgen, net als je gebruikersnaam. Dat is nou eenmaal de prijs van veiligheid. Anders kon ik simpel bellen en jouw gebruikersnaam/wachtwoord laten wijzigen.

Je zult het wachtwoord dus via de post moeten opvragen en dan maar sms'en als het niet op tijd is. Hou er wel rekening mee dat niet alle programma's bekeken kunnen worden als de vakantie in het buitenland plaatsvindt. Zelfs binnen nederland kun je niet alle programma's zien via de horizon-go app en in het buitenland nog minder. Dit is een beperking die de providers in moeten bouwen ivm de rechten die niet voor het buitenland gelden. Dit is eventueel op te lossen als je via een VPN tunnel via een Ziggo aansluiting kijkt, maar dat is voor je grootouders niet een optie denk ik.
 
Ik weet niet hoe jij daar bij komt hoor, dat je geen ww via de telefoon krijgt. Ik heb de mijne zo gekregen toen destijds. Niet geschoten is altijd mis, :-)
Mochten ze wel moeilijk doen, dan via twitter of FB
 
Ik heb de mijne zo gekregen toen destijds

Hier ook. Bij de telefonische activatie, toen ik internet kreeg, heeft de telefoniste een ww voor mij aangemaakt. Daarna moet je dit doorgegeven ww wel zo snel mogelijk aanpassen.

Maar op zich ben ik blij als men moeilijk doet. Dat geeft er vertrouwen in dat men niet zo makkelijk via social engineering een andermans ww kan achterhalen via Ziggo. Zelfs per gewone brief via de post vind ik dubieus omdat men die brieven uit je bus kunnen hengelen. In sommige delen van Nederland worden om die reden ook geen DigiD inlogcodes meer als brief per post verstuurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het is momenteel een zooitje bij ziggo met inloggen op mijn ziggo ik moest mijn gebruikersnaam en wacht woord wijziggen om dat die al bestond
ik heb dit gedaan en ik kreeg de melding dat ik in kon loggen maar dit lukte niet ik heb toen mijn gebruikers naam op gevraagd en dat waren allemaal hoofd letters ter wijl ik kleine letters gedaan had ik heb toen wachwoord vergeten gedaan via de post maar dat werkte ook niet en toen ziggo gebeld en kreeg te horen dat er een algemene net werk storing was en dat ik moest wachten tot dit opgelost zouw wezen maar later weer gebeld en toen zijden ze dat dit aan mijn computer lag ik heb toen een contackt mail gestuurt en kreeg als antwoord er lijkt een algemene storing te zijn mijn techniche collegas zijn hard aan het werk om dit op te lossen
ze wisten nog niet hoelang nog 22-5 en ik kan sinds 13-4 niet meer inloggen op mijn ziggo ze kunnen nog niet eens de fout herstellen zeer slordig bij bv Vodafone kunnen ze zo 2smsjes sturen met gebruikers naam en wacht woord zodat je meteen weer gebruik kan maken van mijn Vodafone dit moet toch bij ziggo ook kunnen ik was nog vergeten te vermelden dat ik het op 3 computer en laptop van een paar maanden tervergeefs heb geprobeert:pompom::applause:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan