• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zoveelste maal:STORING IN VELP!!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Simon1980
  • Startdatum Startdatum
S

Simon1980

Beste lezers,
Onderstaande kreet geldt alleen voor UPC-medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de techniek, verders iedereen nogmaals de beste wensen voor 2012.


ZIE MIJN EEDERE BERICHTEN, NOG ALTIJD GEEN VERBETERING!! BEN NU EVEN NIET MEER BESCHAAFD!!

Met vriendelijke groeten aan rest de lezers,

Simon de Waal
 
Terug
Bovenaan