S
Simon1980
Beste lezers,
Onderstaande kreet geldt alleen voor UPC-medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de techniek, verders iedereen nogmaals de beste wensen voor 2012.
ZIE MIJN EEDERE BERICHTEN, NOG ALTIJD GEEN VERBETERING!! BEN NU EVEN NIET MEER BESCHAAFD!!
Met vriendelijke groeten aan rest de lezers,
Simon de Waal
Onderstaande kreet geldt alleen voor UPC-medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de techniek, verders iedereen nogmaals de beste wensen voor 2012.
ZIE MIJN EEDERE BERICHTEN, NOG ALTIJD GEEN VERBETERING!! BEN NU EVEN NIET MEER BESCHAAFD!!
Met vriendelijke groeten aan rest de lezers,
Simon de Waal