• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

zou het niet mooi zijn...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Shizzlemenizzle
  • Startdatum Startdatum
S

Shizzlemenizzle

als de (digitale) tv aanbieders markt ook vrij wordt gegeven.dus niet meer regio gebonden.

net als dat toen met de zorgverzekeraars ie gedaan?

Dat je eens per jaar (per 1 januari) mocht je dat willen een andere aanbieder kan nemen.
Denk dat er dan ook meer eerlijke concurentie onderling komt tussen UPC,Ziggo,KPN en dat het dan ook mogelijk is voor kleinere aanbieders te concureren op de markt.
 
Als `t kon stapte ik over naar ziggo, alleen al vanwege de tv zenders..

voor de service hoef je het niet te doen, want is volgens mij bij iedereen bagger
 
sylvester(rr) zei:
Wel volgens je profiel. Ik heb mijn vorige bericht even aangepast, zo beter?

ik wist ww niet van mijn andere account en ook die email niet meer dus dan maar nieuwe
ik ben digifreak ;)
 
Shizzlemenizzle zei:
Als `t kon stapte ik over naar ziggo, alleen al vanwege de tv zenders..

voor de service hoef je het niet te doen, want is volgens mij bij iedereen bagger
En welke zenders gaat het over dan, want volgens mij heeft UPC een beter zenderaanbod van Ziggo.
Ikzelf ga verhuizen naar Ziggo gebied, en baal ervan dat daar geen UPC is.
 
Ritchie zei:
En welke zenders gaat het over dan, want volgens mij heeft UPC een beter zenderaanbod van Ziggo.
Ikzelf ga verhuizen naar Ziggo gebied, en baal ervan dat daar geen UPC is.

daar heb je
tmf pure
comede central
misdaad net etc etc
 
Maar geen Melody Zen.
Geen Film1 Action
Geen !3th Street
Geen Scifi

Duurdere Eredivisie
Zeer beperkt VOD
Geen Supersnel internet

en zo kan ik nog wel ff doorgaan
 
Dit is inderdaad al veel vaker besproken maar als ik dan toch zou mogen kiezen zou het CAIW worden. Waarom? Alleen al vanwege het uitgebreide HD aanbod.
 
Terug
Bovenaan