S
Shizzlemenizzle
als de (digitale) tv aanbieders markt ook vrij wordt gegeven.dus niet meer regio gebonden.
net als dat toen met de zorgverzekeraars ie gedaan?
Dat je eens per jaar (per 1 januari) mocht je dat willen een andere aanbieder kan nemen.
Denk dat er dan ook meer eerlijke concurentie onderling komt tussen UPC,Ziggo,KPN en dat het dan ook mogelijk is voor kleinere aanbieders te concureren op de markt.
net als dat toen met de zorgverzekeraars ie gedaan?
Dat je eens per jaar (per 1 januari) mocht je dat willen een andere aanbieder kan nemen.
Denk dat er dan ook meer eerlijke concurentie onderling komt tussen UPC,Ziggo,KPN en dat het dan ook mogelijk is voor kleinere aanbieders te concureren op de markt.
