• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

zou dit ook een reden zijn waarom we zo lang wachten aan de telefoon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter amiboy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

amiboy

Een oogverblindende verbouwingsjas




Heerhugowaard - Je krijgt er haast pijn van in je ogen, de enorme witte doek die om het gebouw van kabelbedrijf Ziggo (een samenwerkingsverband tussen Multikabel, @Home en Casema) is gedrapeerd.

christo_611148h.jpg

Het kunststoffendoek is aangebracht voor een verbouwing van het voormalige Temid-pand. Als het straks geopend wordt, zal het gebouw aan de Jan Duikerweg niet meer zijn terug te herkennen. In het gebouw zal later dit jaar een werkplek zijn ingericht voor vijfhonderd mensen die voor het callcenter dan wel de technische dienst van Ziggo op de loonlijst staan.

zou dit ook een reden zijn waarom we zo lang wachten aan de telefoon:wink:
 
Daar moet enorm veel tijd in zitten :)

<ggggggggggggggg> Daar moet enorm veel tijd in gezeten hebben om dat doek aan te brengen.
En dan moet het er ook nog af :lol:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan