Hallo,
Ik zie hier en daar veel bewegingen en graag wil ik weten wat wel en niet waar is.
1. Dat Coax.nl flink bezig is over de opheldering van de datalimiet. En dat er ook wat aan gedaan wordt?
https://www.coax.nl/news/index.php?NewsID=866
2. Dat er nieuwe abbo's komen?
https://ziggoforum.nl/topics/8305/
3. Dat de Chello Plus 10 euro omlaag gaat?
https://ziggoforum.nl/topics/8305/
Ik wil graag wat info over bovenstaande vragen, omdat ik wel wil weten wat het nou precies gaat worden, omdat jullie ver achter lopen qua ADSL en ik zit te twijfelen met een overstap. En graag qua snelheid toch hier wil blijven alleen de datalimiet houd mij tegen om bij Chello te blijven
Dit is het antwoord wat ik kreeg.
Geachte heer XXXXXXX,
Helaas is ons over uw drie aandachtspunten ook nog niks bekend,
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Het is niet mogelijk te mailen naar
[email protected]. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op https://www.upc.nl