• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

zone reality

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mitemu90
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mitemu90

ik heb zone reality maar kan geen nederlandse ondertiteling krijgen.
als ik op de knop sttl druk staat de nederlandse ondertiteling uit.
alvast bedankt
 
ik heb zone reality maar kan geen nederlandse ondertiteling krijgen. als ik op de knop sttl druk staat de nederlandse ondertiteling uit.
Hier in Utrecht heb ik zowel op de Humax 9200C als de Samsung H360 en 940 ondertiteling, dus het is misschien een regionaal probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan