M
mitemu90
ik heb zone reality maar kan geen nederlandse ondertiteling krijgen.
als ik op de knop sttl druk staat de nederlandse ondertiteling uit.
alvast bedankt
als ik op de knop sttl druk staat de nederlandse ondertiteling uit.
alvast bedankt