F
FranDaMan
Ze zijn weer bezig bij UPC.
Ik vond mijn factuur wat aan de hoge kant deze maand.
De factuur maar eens even doorgespit.
Ze hebben mijn TV digital pack + extra channel pack zomaar omgezet naar TV royaal.
Zonder mijn toestemming en meerdere euro's duurder !!
Dit kan toch niet zomaar ?? Ik heb nooit een contract afgesloten voor TV royaal en wil dit ook helemaal niet hebben.
Ik vond mijn factuur wat aan de hoge kant deze maand.
De factuur maar eens even doorgespit.
Ze hebben mijn TV digital pack + extra channel pack zomaar omgezet naar TV royaal.
Zonder mijn toestemming en meerdere euro's duurder !!
Dit kan toch niet zomaar ?? Ik heb nooit een contract afgesloten voor TV royaal en wil dit ook helemaal niet hebben.
