• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zomaar pakketten omgezet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter FranDaMan
  • Startdatum Startdatum
F

FranDaMan

Ze zijn weer bezig bij UPC.
Ik vond mijn factuur wat aan de hoge kant deze maand.
De factuur maar eens even doorgespit.
Ze hebben mijn TV digital pack + extra channel pack zomaar omgezet naar TV royaal.
Zonder mijn toestemming en meerdere euro's duurder !!

Dit kan toch niet zomaar ?? Ik heb nooit een contract afgesloten voor TV royaal en wil dit ook helemaal niet hebben.
 
UPC heeft per 1 januari wijzigingen gedaan:

Het Extra Channel pack bestaat niet meer! (8 euro)
Heet nu: Royaal. (10 euro)
Bedrag is van 8 euro nu 10 euro geworden.

Ben je niet per post of mail op de hoogte gesteld hiervan?
 
Ik heb geen post gehad van UPC, en in de mail alleen nieuwsbrieven (en die lees ik eigenlijk niet)
 
Ben benieuwd, want wat er wordt gesteld is niet helemaal waar.
Men stelt dat ik met het extra channel pakket heb kunnen genieten van de geneugten van het royaal pakket ??
Ik kon geen series bekijken, had maar uitzending gemist tot 2 dagen ipv 10. Klopt dus niet helemaal.

Maar ja, niets aan te doen lees ik al weer.
 
FranDaMan zei:
Ben benieuwd, want wat er wordt gesteld is niet helemaal waar.
Men stelt dat ik met het extra channel pakket heb kunnen genieten van de geneugten van het royaal pakket ??
Ik kon geen series bekijken, had maar uitzending gemist tot 2 dagen ipv 10. Klopt dus niet helemaal.

Maar ja, niets aan te doen lees ik al weer.
Er zitten meer dingen bij in het Royaal abbonoment.
Daarom is het 2 euro duurder
 
Dat snap ik best. Maar men beweert dat ik van deze extras al gebruik heb kunnen maken vanaf 2007, zonder daarvoor te hoeven betalen.
Dit is niet waar, want ik heb nooit gebruik kunnen maken van de extra's zoals series on demand, uitzending gemist tot 10 dagen terug, etc etc.
Hun beweegredenen zijn dus niet geheel zuiver.
 
FranDaMan zei:
Dat snap ik best. Maar men beweert dat ik van deze extras al gebruik heb kunnen maken vanaf 2007, zonder daarvoor te hoeven betalen.
Dit is niet waar, want ik heb nooit gebruik kunnen maken van de extra's zoals series on demand, uitzending gemist tot 10 dagen terug, etc etc.
Hun beweegredenen zijn dus niet geheel zuiver.
Dat was alleen helemaal aan het begin zo. Binnen één of twee maanden werd het ECP-aanbod wel degelijk precies hetzelfde als het Royaal-pakket.

Als jij daar geen gebruik van hebt kunnen maken, is er ergens wat mis gegaan.
 
Hier ook zo'n spuit elf, en nog erger, want ik kom hier nu pas achter. Ik lees die nieuwsbrieven ook nooit. Toch wel raar, begin 2009 betaalde ik 50 euro per maand, nu een tientje meer. Ze zijn blijkbaar bezig geweest met een inhaalslag bij de abonnees met het oude ECP. Tijd om wat veranderingen door te voeren, vooral ook omdat ik dat hele Royaal niet wil. Sowieso wil ik geen kabeltv, maar dat moet nog steeds blijkbaar... Enfin, digitale tv gaat de deur uit. UPC telefonie gaat de deur uit en mijn internetabo ga ik downgraden.
 
Terug
Bovenaan