• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zoekfunctie iTV werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

NetJak

Forum Gebruiker
Berichten
631
Mijn broer en ik hebben onlangs interactieve ontvangers gekocht.
Ik een Humax 5200 (met HDD)
Broer een Humax 5300 (zonder HDD)

Ik heb vrijdag bij hem die 5300 geinstalleerd en toen werkte alles perfect.
Vandaag belt hij op dat de zoekfunctie (bv TV Gemist) niet werkt. Deze werkte vrijdag nog wel. Ik bij mij gecheckt op mijn 5200, en alles werkt perfect.
Ik naar hem toe om te kijken en constateer het volgende:
Zoeken op trefwoord (vergrootglas helemaal LinksBoven), geeft steeds geen resultaat. Ook de recente zoekopdrachten aan de rechterkant geven geen resultaat. Programma's zijn gelukkig wel via "Programma's" of "Zenders" te kiezen, maar niet via de zoekfunctie op naam. En dat is jammer want die zoekfunctie geeft ook de mogelijkheid om te kiezen welke datum: bv. die van gisteren of die van vorige week.

Op mijn 5200 werkt het wel. Ik geef bv 'Kassa' in en druk op OK en kan kiezen tussen 16 en 23 november. Links staan nog 2 opties Alles of TV Gemist.
Bij mijn broer geeft hij steeds "geen resultaten gevonden voor Kassa". Ook zie ik onder "Alles" ook niet de optie "TV Gemist". Welke zoekopdracht ik ook geef het resultaat is steeds: niets gevonden.

Hoe kan dat? Waarom bij mij wel en bij hem niet? Ik heb wel een software update uitgevoerd vrijdag en ik weet niet te herinneren of toen het nog wel werkte voor of na deze update was.

Wie herkent dit probleem? Wie heeft een oplossing?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
OK, het probleem wordt steeds erger.
Nu kan ik ook niet meer zoeken op Naam. 2 a 3 uur geleden deed hij het dus nog wel bij mij. Het lijkt er op dat er een probleem met de database van Ziggo is die zich als een olievlek verspreidt.

Wilt u even controleren of bij u het zoeken op naam momenteel wel of niet werkt?
 
Probleem lijkt zich plotseling spontaan te hebben opgelost. Tot 15.45u deed zoeken het niet en vanaf dat moment plots weer wel. Ik neem aan dat er bij Ziggo een probleem was met hun zoekdatabase en dat zij dat opgelost hebben vanmiddag. Toch?
Overigens is het bij mijn broer ook spontaan opgelost. Dit wijst ook op een Ziggo probleem. Blijft vreemd dat het probleem niet overal gelijktijdig begint (maar wel eindigt...)

Edit: om 17.00 uur doet hij het bij beiden weer niet meer... Wat zijn ze aan het kloten daar....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan