L
LennertXL
Ik sprak zojuist iemand van UPC klantenservice. Had nog steeds geen abonnements-geld teruggevraagd voor het verkeerd afsluiten (chello i.p.v. dig. telefonie), half november. Ook gaf ik aan dat ik naast een week zonder chello, ook ruim een uur had moeten bellen met de helpdesk voordat het probleem boven water was. Ik krijg 23 euro gecrediteerd, dat is heel redelijk, zonder verder zeuren.
Hiermee heeft UPC een heel groot stuk vertrouwen teruggewonnen, wat was kwijtgeraakt door de ellende met digitale telefonie.
Het digitale telefonie schijnt nu beter te werken, ik hoop voor alle gebruikers dat dat zo blijft.
De moderators van dit goeie forum hebben me een aantal maal op de vingers getikt door mijn zeer negatieve uitlatingen over de digitale telefonie, mij zullen ze niet meer horen.
Greetz,
Lennert
Hiermee heeft UPC een heel groot stuk vertrouwen teruggewonnen, wat was kwijtgeraakt door de ellende met digitale telefonie.
Het digitale telefonie schijnt nu beter te werken, ik hoop voor alle gebruikers dat dat zo blijft.
De moderators van dit goeie forum hebben me een aantal maal op de vingers getikt door mijn zeer negatieve uitlatingen over de digitale telefonie, mij zullen ze niet meer horen.
Greetz,
Lennert