V
vinnie-terranova
ik weet niet waarom de discussie algehele storing gesloten is, maar wou nog even wat kwijt daarover, sinds wij hier de grote RTV, internet en telefoniestoring hebben gehad afgelopen vrijdag lift het Zizone kanaal er ook uit, het weekend was er alleen een cursor te zien, en nu een windows vista bureaublad. Niet echt schokkend, want kijk nooit naar deze zender. Maar wel toevallig dat dit zo is na die algehele storing die we hier hadden.
Ik post mijn Adresgegevens niet omdat ik dit niet nodig vind, ik maakte afgelopen vrijdag melding van een storing hier om te kijken of er meer mensen met storing waren buiten mijn wijk om. Dit bleek (buiten emmeloord, waar waarschijnlijk stroomuitval een reden was) niet zo te zijn. Een storing in een netwerk geeft als het goed is al vanzelf melding bij Ziggo, zulke storingen moet je hier niet posten om het op te lossen, want daar is mijninzien een forum niet voor om acute storingen te melden. Vandaar dat ik mijn adresgegevens niet prijs heb gegeven.
Een storing kan altijd gebeuren, dus dat gaik er altijd vanuit dat het vanzelf weer opgelost wordt, (door medewerkers van het technische gebeuren) Dit is de eerste echte flinke storing in al die jaren dat ik al gebruik maak van @home/ziggo, dus daar maak ik me niet zo druk om.
Ik post mijn Adresgegevens niet omdat ik dit niet nodig vind, ik maakte afgelopen vrijdag melding van een storing hier om te kijken of er meer mensen met storing waren buiten mijn wijk om. Dit bleek (buiten emmeloord, waar waarschijnlijk stroomuitval een reden was) niet zo te zijn. Een storing in een netwerk geeft als het goed is al vanzelf melding bij Ziggo, zulke storingen moet je hier niet posten om het op te lossen, want daar is mijninzien een forum niet voor om acute storingen te melden. Vandaar dat ik mijn adresgegevens niet prijs heb gegeven.
Een storing kan altijd gebeuren, dus dat gaik er altijd vanuit dat het vanzelf weer opgelost wordt, (door medewerkers van het technische gebeuren) Dit is de eerste echte flinke storing in al die jaren dat ik al gebruik maak van @home/ziggo, dus daar maak ik me niet zo druk om.
