• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zit op 400GB en jullie??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ripped
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

ripped

;) hoeveel zitten jullie aan GB??
ik op400GB
(vertel welke abbonoment je hebt)
 
ripped zei:
;) hoeveel zitten jullie aan GB??
ik op400GB
(vertel welke abbonoment je hebt)

kan deze thread verplaatst worden naar de "Ballenbak van Mac" ?
Te zielig voor woorden.......
 
ripped zei:
;) hoeveel zitten jullie aan GB??
ik op400GB
(vertel welke abbonoment je hebt)
Yeah right..... Laten we er een hoe-kan-ik zoveel-mogelijk-traffic-genereren wedstrijd van maken! Dan komen de limieten gewoon terug, hoor. Verziek het maar weer voor de rest, prutser!
 
ripped zei:
;) hoeveel zitten jullie aan GB??
ik op400GB
(vertel welke abbonoment je hebt)
Downloaden okay maar dit is gewoon zielig zulke mensen moeten ze nu eens aanpakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan