• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zit met Alias problemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter haenkie
  • Startdatum Startdatum
H

haenkie

Wil degen die dit snapt mij ff een pmetje sturen... was zo dichtbij zucht...
 
misschien handing als je je probleem omschrijft, want nu weten we alleen dat je een probleem hebt maar niet welk.

polderboy
 
Mijn glazen bol is net stuk ! Misschien kan je even vertellen wat het probleem met jou alias dan is ?

Joopata ;D
 
dacht blijf cryptisch... :D gaat om de serie alias.
 
bijna klaar en toen poef tracker weg...
 
tracker weg,,, das nou pech ;D geef het nog even tijd,,, mischien word die tracker wel weer bevrijd :P
 
beedankt voor het rijpmje :D

maar zoek degene die hem erop gezet heeft...

dus pmetje iemand?
 
Terug
Bovenaan